18 Nisan 2013 Perşembe

Essence stay all day eyeshadow



Ilk urun yorumum ne olsun diye dusunup durdum ve essence stay all day long lasting eyeshadow 09 - for fairies paylasmaya karar verdim. Far secerken dogal tonlarda ve hafif isiltili urunleri tercih ediyorum bu fari da cok merak edip buyuk bir hevesle alistim. Hatta ben alirken essence urunlerinde indirim vardi ve bu fari 3.5 lira gibi komik bir rakama alinca sevinmistim amaa dogruyu soylemek gerekirse pek begenmedim. Yapisi bozuk gibi Sorun  bende mi diye ufak bir arastirma yaptigimda indirimden alinan bu farlarda bir cok kisi ayni sorunla karsilasmis.
Neden begenmedigime gelecek olursak dedigim gibi yapisi bozuk gibi surerken homojen bir sekilde dagilmiyor resimlerde goreceksiniz ben elimin ustune genis bir bolgeye uygulamama ragmen bazi kisimlar daha koyu pembe oldu . Kaliciligi ise yok gibi bir sure sonra goz kapaklarinizda birikme yapmasi da ayri bir sorun. Bu urunun normal fiyati 9 lira civarinda ve bu yuzden normal fiyatini hakettigini kesinlikle dusunmuyorum. Iyiki indirimde almisim diyorum ve resimlere geciyorum .


2 yorum:

  1. Bende bu ile Maybellinenin color tattoo pink gold arasında kararsız kalmıştım maybellineyi seçtim tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tavsiyen icin renklerinin benzedigini bende gormustum en yakin zamanda yapisina da bakmak istiyorum :-)

      Sil