27 Mayıs 2013 Pazartesi

Victory & Bubbuls Duş Jeli

İyi akşamlar. 2 hafta finallerim olduğu için bloğumla pek ilgilenemeyeceğim ama sonra bunu telafi edeceğim.

Bu akşam sizlere Gratis'den aldığım bu güzeller güzeli kirazlı dus jelinden bahsetmek istiyorum. Dus jelini 8 Mart Dunya Kadınlar Gunu indiriminden almıştım. Aslında uzun suredir gozum vardı fakat evde dus jelim olduğu için almıyordum ama indirimde görünce " amaaann alayım gitsin " dedim. Kirazli olduğu için kokusunu cok merak ediyordum fakat koruma jelatinioldugu icin koklayamaıstım bu yuzden merak icerisinde aldım . Eve gelir gelmez actım kokladım ve bayıldım kokusuna . Nasıl guzel nasıl harika bir kiraz kokusudur bu ama ne yazik ki hic kalıcı degil. Dustan cıktıgımda tamamen kaybolmus oluyor. Bildigim kadarıyla bunun vucut losyonu da varmıs onu da alasım var belki kokusu daha kalıcı olur diye ama emin degilim. Kopurme konusuna gelince guzel kopuruyor ki ben kopuren urunler sevdigim icin bu benim icin hos bir sey. 

Gordugunuz gibi icerigi pek iyi degil ama ben acıkcası bu konularda cok fazla hassas degilim.
Kokusu icin sans vermek isterseniz fiyatı indirimsiz 5.5 lira yanlıs hatırlamıyorsam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder