21 Haziran 2013 Cuma

Alışveriş #6

Merhabalar. 
Bugun yine bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım. Biliyorsunuz hafta sonu Gratisler'de tum Gratis' e özel urunlerde %40 indirim olmuştu. 

The Balm Mary Lou Manizer 40 liraydu %40 indirimle 24 liraya aldım.
Trendy vucut spreyi. Yazın parfum yerine vucut spreyi kullanmayı tercih ediyorum. Bu markanın daha önceden kırmızı ve pembe şişeli olanlarını kullanmıştım bu sefer mavisini aldım. İndirime dahil degildi fiyatı 10,75 lira.
Cyrstal Body Deodorant Stick . Bunu sırf meraktan aldım. Ben ne yazik ki roll on veya deodorant kullanamıyorm alerji yapıyor. Fiyatı 5,5 liraydı indirimle 3,3 liraya geldi.
Danielle Laroche goz kremi. Goz cevremi sadece nemlendirmek için bir kreme ihtiyacım vardı . Bunu seçtim bakalım nasılmıs. Fiyatı 17,5 liraydı indirimle 10,5 liraya geldi.
Golden Rose Oje no:92 . Bu ojeyı arkadasımda gorup begenmiştim ve aldım resimleri hazır yazısını yakında yazacagım. 1,4 lira.
Purederm Oxygen Bubble maskelerden indirimde olsa da olmasa da surekli alıyorum .Yazısını yazabilirim . Yine aldım tabiki gorunce. Fiyatı 2 liraydı 1,2 liraya geldi.
Skin Recipe Peeling özellikli maske. Daha onceden kullanıp begenmiştim . İndirimdeyken tekrar alayım dedim. Fiyatı 2,75 lira indirimle 1,65 liraya geldi.

Beni Bloglovinden takp etmek icin : tıktıktık
Twitter'dan takip etmek icin : tıktık

6 yorum: