24 Haziran 2013 Pazartesi

Palmolive Thermal SPA Cilt Yenileyici Duş Jeli

İyi akşamlar.Yazıma başlamadan once Kandilinizi kutlamak istiyorum ; Kandiliniz Mübarek olsun.

Bu akşam sizlere İstanbul'a geldigimden beri severek kullandıgım duş jelinden bahsetmek istiyorum. Thermal SPA Cilt Yenileyici , Hindistan cevizi ve jojoba özlerinden oluşan bu duş jeli hakkında bakalım Palmolive neler demiş:


Bu duş jeli icerisinde minik minik tanecikler var ve bu da vucudumuza peeling yapmasını cildimizin yenilenmesini , yumuşamasını saglıyor. Tanecikler cildi çizmiyor yada tahriş etmiyor . Gercekten guzel bir yumuşaklık saglıyor. Guzel kopruyor, cildi germiyor ve ustune nem kazanmasını saglıyor. En begendigim noktaların başında ise kokusu geliyor. Nasıl harika bir kokudur bu anlatamam size. Hindistan cevizi kokusunu alıyorsunuz ama bu daha farklı gibi. Duştan cıktıgınızda ne yazik ki etrafa buram buram koku yayılmıyor ama gene de kokusu sahane. Denemenizi oneririm. Su an Watsons'da belirli dus jellerinde 1 alana 1 bedava var ve Palmolive de bu jeller arasında. Fiyatı da 11 lira idi yanlış hatırlamıyorsam .


Bloglovinden takip etmek için tıklamanız yeterli =)
Twitter'dan takip etmek icin de tıktıktık =)
#direngeziparkı 
 #direnankara

5 yorum:

  1. bu hamam serisi çok güzel bence..

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum. Massage olanını da denemelisin harika. Yazısını da yazmıştım: http://makyajvehersey.blogspot.com/2012/10/palmolive-thermal-spa-massage-dus-jeli.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canim cok tesekkur ederim ona bakacagim muhakkak :-)

      Sil
  3. peeling etkisi varsa denemek isterim ben de ya :)

    YanıtlaSil