3 Ağustos 2013 Cumartesi

Golden Rose Oje 92

İyi geceler. 

Bugun sizlere cok tatlı bir renk olan Golden Rose'un 92 numaralı ojesini gostermek istiyorum. Her ne kadar rengini tam yansıtamasamda neon pembe bir oje . Rengini yakalayabilmek icin bir suru resim cektim ama bir turlu yakalayamadım , resimler tam yanstımasa da neon renklerden hoşlanıyorsanız denemenizi oneririm. 



Ojenin surumu kolay , klasik Golden Rose ojeleri gibi , ben NYC Turbo Dry Top Coat ile kullandıgım icin kuruması suresi de bana oldukca uygun geldi.İkinci katta rengini veriyor ama 3.katı surerseniz daha hoş bir goruntu oluyor. Ve son olarak da sunu belirtmek istiyorum bu oje benim bu yazımda bahsettigim oje ile cok cok benzer. Woo ojelere ne yazik ulaşmak zor ama onun yerine Golden Rose'un bu ojesine bakabilrsiniz. 

2 yorum: