8 Ağustos 2013 Perşembe

Gratis- Watsons Alışverişi #15

Bugun akşam uzeri annemle birlikte bir alışveirş merkezine gittik ve iki bayan bir araya gelince indirimler de olunca alışveriş kacınılmaz oldu.

Once Watsons'a gittik ve benim cok istedigim Loreal Glam Shıne glosslara baktık. Clinique chubby stickleri ilk cıktıgında beri gozume kestirmiştim ve Loreal de bu rujlardan cıkarınca bir de ustune %5050 indirim olunca kacırmak istemedim. Swatchlardan baktıgımda 912 numarayı gozume kestirmiştim ve magazada da onu begendim. Rimmel rujlar ise annem icin yapılarını da dokularını da renklerini de cok begendi ve fiyatları da 6.5 tl olunca kacırmak istemedi ve aldı.

Sonra Gratis'e gectik. Parfumlerde %50 indirim olunca bu parfumleri kardeşime ve bana aldık . Bakalım nasılmış . Angie parfum setleri indirimler 6.75 liraya , Top Girl parfum de 5 liraya geldi.
Onun dısında kendime ayak jeli ve daha once kullanıp begendigim dus jelinin el kremin aldım. 

Benri kulak cubukları 1.5 liraydı %40 indirim vardı. Bunlarla makyajımı duzeltiyorum o yuzden aldım. 
Gozluk temizleme mendilleri 2.5 liraydı ve yine %40 indirim vardı kacırmak olmaz dedim ve aldım.
Kalyon tırnak bakım yagını denemek istedim. 4.5 liraydı galiba %50 indirim vardı.
Kalyon tırnak eti ve tırnak peelingi 5.50 liraydı galiba %50 indirim vardı ondan da aldık. 
Digerleri de Gratis tarafından verilen tester urunler :) 

8 yorum:

  1. Ben kalyonun bakım yağını kullanıyorum ve çok memnunum. 2 şişe bitirdim bile :) İyi günlerde kullanınn.
    http://bellavita-bgm.blogspot.com/ bende beklerimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bellacım memnun olmana cok sevindim. umarım ki bende memnun kalırım . Bloguna da hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Sende şahane şeyler almışsın tatlım :) çok keyifli ve karlı bir alışveriş olmuş iyi günlerde kullan :)
    Mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım evet karlı ve guzel bir alışveriş oldu ama artık diyete giriyorum :)
      Sana da mutlu bayramlar tatlım :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan hayatım :) Rimmel kate hangi ruju aldın? (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim tatlım. 03 numaralı ruju almışısz :)

      Sil