2 Eylül 2013 Pazartesi

DİKKAT İNDİRİM HABERİ !!!!!!!!

Merhabalar. 






Bugun sizlere urun tanıtımı veya alışveriş yazısı yazmıyorum . Bir indirim haberi vermek istiyorum. Daha once alışveriş yaptıgım ve cok cok memnun kaldıgım ve fiyatlarının da oldukca uygun oldugu dermoeczane.net sitesindeki Bioderma urunlerindeki %64 indirimi bildirmek istedim.  Eveett yanlıs duymadınız %64 İNDİRİM var indirime bakmak icin tıklamanız yeterli.   La Roche Posay urunlerinde de %55 İNDİRİM var bu indirimlere bakmak icin de tıklamanız yeterli . Ustelik urunlerin son kullanma tarihleri de yazılı bu konuda da sıkıntınız olmasın. Stoklar tukenmeden goz atmanızı hatta hemen sepetinizi doldurmanızı oneririm . Kargo konusunda oldukca hızlılar ve musteri memnunıyeti odaklı calısıyorlar. 


6 yorum:

  1. Vaay çok iyi bakıyorum hemen çok sağol canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bakmanı oneririm urunler de fiyatlar da sahane :)

      Sil
  2. Hemen bir tane La Roche Posay temizleme sütü sipariş ettim sağol bilgi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek Bengucugum :)) Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Çok iyiymiş kredi kartı olmadan da alısveriş yapabiliyor muyuz acabaa ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kapıda odeme yok bildigim kadarıyla ama konusursanız belki hesaplarına havale yapabilirsiniz. Hesap numaraları yazılı cunku sitede :)

      Sil