20 Eylül 2013 Cuma

Flormar Far Paleti 07

Merhabalar. 

Bugun sizlere cok begenerek aldıgım ve kullandıgım bu paleti gostermek istiyorum. Bu palet ile ilgili hep cok guzel yorumlar yapıldı benim de yorumum kotu olmayacak .

Yaklasık 1 sene once sırf mat oldugu icin almıstım bu paleti ama sonradan ısıltılı sedefli farlara takılınca bu palet bir kenara itildi fakat son zamanlarda da nedense elim gene bu palete gidiyor. Dogruyu soylemek gerekirse en koyu 2 rengi neredeyse hic kullanmadım ortadaki rengi nadir kullandım ama ilk 2 rengi surekli kullanıyorum.  Son 3 rengin pigmentasyonu cok iyi ilk renk acık oldugu icin renk vermesi son 3 renge gore daha zor. Fakat anlamadıgım bir sebeptendir ki 2. renk garip bir katılaşma yasadı ve onu surmek ise oldukca zor oluyor. Ben Essence'in far bazı ile uyguluyorum ve tum gun dayanıyor. Tozutma sorunu ben yasamadım bu farlarda. 







Fiyatı 16.5 lira ve bence oldukca uygun.Aslında ben 08 numaralı paleti de cok merak ediyorum ama Flormar'ın birden bire fiyatları arttıgı icin ve nedense (?) hic bir indirim doneminde indirim yapmadıgı icin artık alışveriş yapmıyorum. 

12 yorum:

  1. Nude paletine benzettim bir an (: Çok kullanışlı renkleri var,fiyatı azcık tuzluymuş ama sen sevdiysen güle güle sürüştür gözlerine kuzum **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım aslında fiyatı en uygun 5 li far paletlerinden bu ve evet renkleri cok guzel nude paletinden farklı olarak bu palet tamamen mat renklerden olusuyor :)

      Sil
  2. Flormar ne zaman ambalaj yenilemeye gitti, fiyatlar yükseldi. Ama kalitesi halen tartışmasız. Bugüne kadar Flormar'dan alıp kullanıp da beğenmediğim hiçbir ürün olmadı desem yeridir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de urunleri guzel ama artan fiyatların yanı sıra Loreal Max Factor gibi cok buyuk markalar indirim yaparken Flormar'ın yapmaması hosuma gitmiyor pek. Almak istedigim bir kac urun var sırf inattan almıyorum :)

      Sil
  3. favori paletlerimden en sondaki ve baştan 2. yi bitirdim bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bastan 2. cok guzel degil mi Audrey. Senin paletinde de boyle katılaşma olmus muydu :))

      Sil
  4. flormar ın fiyatlarından ben de çok şikayetçiyim malesef ben onu alacağıma üç beş daha koyup mac ten alırım diye düşünüyorum sen geçen sene uygun almışsın canım şimdi en az 20tl vardır o palet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım guncel fiyatını gordum ben 13-14 liraya almıstım yanlış hatırlamıyorsam. Bende Flormar alacagıma Loreal Mac Factor alırım diyorum hatta bir ara NYX 'in 10 lu paleti 20 liraya dusmustu yani ki p palet de cok harika:)

      Sil
  5. Flormarın fiyatlarının aşırı yükselişi nedeniyle artık tercih etmiyorum indirimlerde alınabilir onun dışında üstüne birazcık daha koyar the balmdan kocaman bir palet alırım diyorum hep

    YanıtlaSil
  6. Bende çok seviyorum bu paleti bi iki ay önce 16.50 ye aldım sırf mat far aradığım için yoksa artık bende flormardan ürün almıyorum çok abarttılar çook :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu kişi bu sekilde dusunuyor canım. Fiyatları konusunda cok bir sey demiyorum bazı urunleri uygun son zamanlardaki ciddi artısa kızgınım o ayrı .En azından indirim donemlerinde onlar da indirim yapmalılar diye dusunuyorum. onlar indirim yapmadıgı surece bende almayı dusunmuyorum uzun suredir :)

      Sil