13 Ekim 2013 Pazar

Gene Gratis Alışverişi #25

Merhaba.
Bir kaç gundur blogumla pek ilgilenemiyorum farkındayım ama İstanbul'a geldigim  icin boyle oluyor . Neyse efendim gordugunuz gibi ben gene Gratis'e gittim ve resimlerde gordugunuz guzellikleri aldım .

 Buradaki Elseve yag ve tırnak bakım seti benim degil annemin ama sizlere fikir vermesi acısından araya sıkıstırdım. Elseve yagı bende yeni kullanmaya başladım ama ilk goruslerim olumlu olunca anneme de aldırdım. Su an %30 indirimde. Fırsatı kacırmayın bence. 

Elseve yag 19.75 indirimsiz hali. 

Giovanni sampuanları denemek icin aldım ama hakkında pek olumlu yorum okumadım endişeliyim. her birinin indirimsiz fiyatı 3.5 lira.

Burun bantlarını adeta stok yaptım . 4.25 lira indirimsiz hali.

Kopuk maskeyi de yedekledim. 2.5 lira indirimsiz hali .

Makyaj sungerlerini cok merak ettim . Yanılmıyorsam indirimsiz 4.5 lira filandı.

Oje kurtucu indirimsiz 3.5 lira.
Maske indirimsiz 3.25 lira. denemek icin aldım bakalım.
Maske indirimsiz 2.75 lira. Bu maskeyi begendigim icin yedekledim.

Yarın indirimin son gunu almak istediklerinşz varsa bu guzel fırsatları kacırmamanızı oneririm. Ben bu indirimde renkli kozmetik adına pek bir sey almadım. Artık uzuuunncaa bir sure de alışveriş yapacagımı sanmıyorum :)))

17 yorum:

  1. Yaparsin daha bol bol alus veris :) gule gule kullan cok gzl urunler.

    YanıtlaSil
  2. herşeyler tükenmiş bitmiş halde artık ama genede birkaçşey kalmış olabilir ihtimali var :-D güzel günlerde kullan bebeyim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala bir kac sey var canım ama magazadan magazaya degişiyor biraz da durum ve cok tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
  4. Mucizevi yağ yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende yeni aldım giovanni şampuanı gratis indiriminde. Hiç tereddüt etmeden büyük boyunu hemde. Emin ol memnun kalıcaksın. Biri bana ilk yıkamada saçların kuru saçların yumuşacık olucak deseydi hayatta inanmazdım. Ama oldu valla :) Kullandıktan sonra mutlaka bir post hazırla :)bakalım beğenicek misin benim gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sen boyle yazınca cok merak ettim Ececim. Umarım begenirim bendeee :))))

      Sil
  6. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba, aldıklarını iyi günlerde kullanman dileğiyle, giovanni şampuanı ben de kullandım ve memnun kaldım umarım sen de memnun kalırsın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canım. Umarım bende memnun kalırım :)

      Sil