8 Ekim 2013 Salı

İndirimlerden Neler Almayı Planlıyorsunuz ?

Merhaba.
Bayrama az kaldı haliyle firmalar da yavas yavas indirimlerini acıklamaya başladı. Rossmann 3 gunluk bir indirim yaptı tekrar yapacagını sanmıyorum. Watsons indirimini acıkladı ve sırada merakla bekledigim Gratis ve Cosmetica indirimleri var. İtiraf etmem gerekise Watsons indirimini yeterli bulmadım haliyle Gratis ve Cosmetica indirimini daha heycanlı beklemeye başladım. 

Siz indirimlerden neler almayı dusunuyorsunuz ? Benim gibi liste mi yapıyorsunuz yoksa magazada gordugunuzu mu almaya karar veriyorsunuz ? Onerebileceginiz " bunu mutlaka almalısın , bu harika " dediginiz urunler var mı ?
 
Yardımcı olursanız sevinirim . 

Şimdiden cok tesekkur ederim.

22 yorum:

  1. Rossmandan aldık zaten yeterınce lorealdi maybellıneydii bende gratis bekliyorum birçok şey birikti canım alıncak ama bakalım yapıcakmı yapmıcakmı gratis :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben renkli kozmetik almamıstım ama cok da ihtiyacım yoktu . Almak istedigm birkac sey var onları da alacagım gerci gene ama Gratis indirimini acıklayana kadar bekleyecegim . Bence Gratis yapar . Gecen bayram gerci renkli kozmetikte Balm haric 2.urune %50 vermişlerdi ama kendi urunlerinden de alcaklarım var . Ondan da %40 indirim bekliyorum .:)

      Sil
  2. Gratisten pamuk alırım en fazla :)

    YanıtlaSil
  3. Beklenen indirimi yapmamış watsons gerçekten. Rimmel ürünlerine bakarım sadece devamı için Gratisi beklerim umarım oda hayal kırıklığına uğratmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle evet ben hayal kırıklıgına ugradım. O kadar reklamdan sonra acaba watsons markalı urunlerde de mi indirim olur diye dusunmeye başlamıstım .Bende Rimmel London'a bakacagım artık. Bakalım Gratis' de gecen bayram ki gibi yapmasa bari :)

      Sil
  4. Gratis'ten Benri yuvarlak pamuk, Benri kare pamuk, Benri aseton, Benri ıslak mendil :) Bunlar ciddi anlamda stoklanacaklar kendi adıma. Pamukları yiyorum sanki :D Ayrıca Cettua burun bandı ve yağ emici mendil de almayı düşündüklerimden. Onun dışında ise şöyle bir bakarım. Belki çekiliş için bir şeyler ya da kendime maskeler falan alırım :) Ama Essence indirimi olursa diyet yalan olabilir, kendime güvenmiyorum :/

    Watsons'a sadece keyif amaçlı bakabilirim Rimmel standı için. Bir şey almak yasak ama bakmak yasak değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alicecim bu kadar yazdıgın icin cok tesekkur ederim canım. Ben de sırf bakayım diye girdigimde bile bir seyler alıyorum ya . Umarım sen bozmazsın diyeti. Burun bandından bende alacaktım bak iyi hatırlattın.
      Pamuk konusunda ben nedense cok bitiremiyorum gariptir ki. Benri degil de İpek pamukta indirim olrsa bende alır deploarım heralde evde birsuru pamuk olmasına ragmen . Rimmel London'a bende bakacagım hatta likit eyeliner alabiltem cok yuksek yani :)

      Sil
    2. Umarım bozmam ama bakalım :) Burun bandı unutulmamalı bence, bayağı ucuza geliyor :)

      Ben hesapladım günde 5 yuvarlak, 1-2 kare pamuk bitiriyorum. Tabii evden çıktıysam böyle çok oluyor. Okul da başladı, kendimi pamukları yiyor sandım valla, o yüzden oturdum hesapladım ne oluyor diye :D Evde pamuk yok şu an, Gratis indirimine çok ihtiyacım var diyebilirim :) İhtiyacın varsa eyelinerı al derim, yüzde elli kaçmaz :)

      Sil
    3. uu canım nasıl pamuk harcıyorsun sen :)) Gratis indirimi sahane geldi :)

      Sil
  5. Bende acaba "bi tek ben mi begenmedim bu watsons indirimini?" diye dusunurken yorumunu gorunce rahatladim :) Gratis bizi cok fena alistirdi her ozel gunlerde %50 indirime ben de Gratis'ten ayni seyi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım umarım Gratis'de hayal kırıklıgına ugratmaz canım:) Ama watsons ciddi anlamda ugrattı yani. Gerci gene gidecegim ama Rimmel London icin :)

      Sil
  6. bence de watsons beklediğim gibi değil, ama loreal telescopic maskaram bitmişti almam için yine de gzl bi fırsat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal urunlerinde %40 indirim olsa da ciddi bir fiyat dususu oluyor. Telescopic gercekten guzel bir maskara :)

      Sil
  7. Watsons Rossmann indiriminden sonra komik bir indirim yapmis. Ben alacagim bu indirimden sadece stay matte olacakti. O da yol parasiyla zaten normal fiyata geliyor bide gidip bulamamak var. Adanada dunyanin bi ucundaki optimumdan baska yerde de yok. Bence vasat bir indirim olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de katılıyorum sana canım. Yani belki beklentilerimizi buyuk tutmasalar bu kadar hayal kırıklıgına ugramazdık. Sana da uzakmıs ama belki magazada başka seyler bulabilirsin :))

      Sil
    2. Evet bi kac sey var. Bu arada ben liste yapanlardanim :)) Sanirim Watsons icin yeterli urun yok listemde. Sana iyi alisverisler canim insallah aradigin herseyi bulabilirsin :)

      Sil
    3. Tesekkur ederim canım. Ben gratis'de aradıklarımı bulacagım umarım :)

      Sil
  8. benim listemde:yüz maskesi,bb krem, saç kremi özellikle live clean, argan yağı-live clean'den memnundum yeni bir marka deneyeceğim, otacı argan el kremi,ı love lipgloss var
    bu kadra şimdilik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'detum sac bakım urunlerinde %30 indirim varmıs :) Umarım aradıklarını bulabilirsin :)

      Sil
  9. ben bu indirimi pek değerlendiremedim. ama bu yazıya yorum yazmadan edemiyeceğim :D yılbaşı indirimine the balm mary lou-betty lou, dawn boy, instain haustoot (? :D herhalde böyle yazılıyor :D). bide siyah nokta burun batları makyaj pamuğu falan filan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary lou cok guzel gercekten tavsiye ederim. İndirimde the balm standını eve toplayacksın gibi duruyor Meryemcim . Umarım hepsini alırsın canımmmm :))

      Sil