18 Ekim 2013 Cuma

Moos Papatya ve Gliserin Ozlu Yuz Yıkama Jeli

Merhaba.

Bayram suresince post giremedigim icin ozur diliyorum ve bugun sizlerle bir suredir kullandıgım Moos Papatya ve Gliserin Ozlü Yuz yıkama jeli ile ilgili goruşlerimi paylaşmak istiyorum. 


Bu yazımda sizlere aynı markanın Yosun ozlu yuz yıkama jelinden bahstemiştim ve memnun oldugumu fakat papatyalısını almak istedigimi soylemiştim. Burada gordugunuz deneme boyu olsa da buyuk boyunu yosunluyu yazdıktan 2 gun sonra aldıgım icin baya bir suredir kullanıyorum. 

Bakalım Moos bu jel hakkında neler demiş:

"Formülünde "Optim Gliserin" içermekte olup hiçbir hayvansal yağ veya hayvanlardan elde edilen katkı içermeyen, yüksek kalite gliserin çeşidinin kullanıldığı eşsiz bir üründür. Ekstra yumuşak ve mükemmel temizleme sağlayan formülü sayesinde en hassas ciltlerde bile güvenle kullanılabilir. Normal deriyi yumuşatır, cilt yüzeyindeki nem kaybını önler. Deterjandan veya soğuk havalardan dolayı tahriş olmuş cildi korur, meydana gelen el, yüz ve cilt çatlaklarına karşı cildi nemli tutarak yumuşatıp korurken aynı zamanda glikosan sayesinde mikropları öldürür. Deriyi kurutmaz. Hassas, alerjik ciltlerdeki makyaj temizliğinde kullanıma çok uygundur. Sedef hastalığında oluşan aşırı kurumalarda cildi nemlendirir, tedaviye yardımcı olur.

Diğer taraftan ürünümüzün içeriğinde sağlık bitkisi olarak geniş bir kullanım alanı olan doğal alman papatyası (German Chamomile) vardır. Alman papatyasının stafilokok bakterisi ve candida üzerinde antibakteriyel ve anti-fungal özellik gösterir. Alman papatyası içeriğindeki alpha-bisabolol sayesinde analjeziktir, kızarıklık ve deri tahrişlerine iyi gelir.

Ayrıca papatya yumuşatıcı, gözenekleri açıcı, iyileştirici özelliklere sahiptir. Bebeklerin hassas ciltlerinde oluşan pişiklerin önlenmesinde, pruritusta ve allerjik ciltlerin tedavisinde yardımcı olur. pH değerinin 5.5 olması sayesinde de cildin zararlı bakteri ve mantarlara karşı doğal koruyucu asit mantosunu devam ettirir ve akne oluşumunu önlemeye yardımcı olur."


Oncelikle belirtmek istiyorum ki benim cildimde herhangi bir aknelenmeye yol acmadı o yuzden baştan bu bir artı benim icin. Ayrıca cildimi gercekten kurutmadı ve nemlendirdi . Yani cildimi bunla yıkadıktan sonra yosunlusunda olan hafif gerilme hissini bu jelde yasamadım. Kokusu bunun da bebek sampuanı gibi gayet hos. Kızarıklıklara ve alerjilere hasassiyete bence iyi geliyor. Bu mevsimin başında cildim aşırı  hasassiyet gosterip kızarırken bu sene kızarıklıklarım cok daha azdı . (tüh tüh nazar degmesin )
Sonuca gelirsek ben bu jeli yosunlusundan cok daha fazla begendim ayrıca sabun icermemesi ve ph derecesinin 5.5 olması da cildimiz icin oldukca onemli.

Karma-yaglı ciltler icin yosunluyu , normai- hassas ciltler icin de papatyalısını oneririm. 
200 ml urun fiyatı 20 tl . 

2 yorum:

  1. aa çok merak ettim papatya özlü şeyleri çok seviyorum cildimi rahatlatıyor. Papatya çayını da severek içerim baş ağrısına falan iyi geliyor. Bu ürünü de ilk defa görüyorum burada bulabilirsem alıp deneyeceğim nerelerde satılıyor? bu arada banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gec cevap veriyorum kusura bakm. Aaa papatya cayı bas agrısına iyi geliyor mu . Alayım o zaman hemen :)) Ve eczanelerde bulabilirsin canım ama bulmak biraz zor oluyor o yuzden hemen pes etme:)

      Sil