10 Aralık 2013 Salı

Bu Urunleri Kullanan Var Mı ?

Merhaba Arkadaşlar nasılsınız ?

Sizlerden bir konuda bilgi almak istiyorum . Umarım bana yardımcı olursunuz. Sac şekillendirici almak istiyorum. Evde düzleştiricim ve masam var . Hepsinden cok memnunum ama benim asıl istedigim sac kurutma makinası seklinde hava ufleyip ucunda doner fırcası olan sekillendiriciler.Bu urunler hakkında biligisi olan ,kullanan arkadaşlar varsa aranızda bana yardımcı olur musunuz ? Memnun musunuz bu urunlerden ? Zorluk cıkarıyor mu? Sacı yıpratıyor mu ?



5 yorum:

  1. Canım bende vr hatta hem sinbo hem de philips şekillendiricilerini dogru durust kullanmadım bile..Çok kullanıslı oldugun u dusunmuyorum.Oyle sandıgın gbi şekil vermiyor.ısı olmadan sekil vermek en iyisi bigudi alabilirsin ya da düz istiyorsan ona gore kremler yontemler kullanabilirsin bence gereksiz bi alet o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım düzleiştirmek istedigim icin arıyordum. Bigudı dalgalı - kıvırcık yapmak icin hos aslında ama gece uyumak işkence gibi oluyor :)))

      Sil
  2. bende var yıllar önce aldım set şeklinde,bir sürü farklı başlığı var ama hiç kullanışlı değil,hiç kullanamadım öylece duruyorlar sadece kurutma makinesi olarak kullanabiliyorum maalesef,dalgalar için en iyisi maşa ve düzleştirici bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım bahsettigin setlerden bende de 2 tane vardı. Benim bahsettiklerimde ucundakı fırca 360 derece donuyor . fon cekermişcesine :)

      Sil
  3. ben de var döner fırçalı fön düzleştirici.
    hiç tavsiye etmem. gücü çok düşük olduğu için düzleştirmiyor ve fırça dönerken saç dolaşıyor.
    oldukça kullanışsız bence :(
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil