12 Aralık 2013 Perşembe

Flormar 433 ve Alix Avien Shine Plus 500

Gene ojelerden gidiyorum gordugunuz uzere .
Bugun konugumuz olan ojeler Flormar'ın 433 numaralı parlement mavisi mi saks mavisi mi  gece mavisi mi emin olamadıgım bu canlı mavi ve uzerine uyguladıgım oje ise Alix Avien'in Shineplus serisinden 500 numaralı simli ojesi.

Flormar'ın ojesini 2 kat uyguladım. Aslında tek katta da yol yol olmadan guzelce rengini verdi . Fakat 2 kat surdügümde daha canlı bir mavi elde ettim. Daha sonra uzerine 2 kat Alix Avien simli oje uyguladım. Ortaya cıkan sonucu ben begendim ama cıkarmak gozumde buyuyor bu ojeleri. Siz nasıl buldunuz , begendiniz mi bu ikiliyi ?


8 yorum:

  1. Alix Avien çok güzelmiş :) Doresi varsa kırmızı üzerine çok güzel gider elleirne sağlık canım cok guzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Evet Doresi de hos olur gercekten ya :)

      Sil
  2. Lacivert, koyu mavi tonlarını çok severim bu ikili de çok güzel olmuş kuzumm :))

    YanıtlaSil
  3. Tam kışa yakışır bir manikür olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Simli simli ne güzel olmuuş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım cok tesekkur ederim. Simli ojeler cok hosuma gidiyor . Ah bir de cıkarmaları zor olmasa :))

      Sil