26 Aralık 2013 Perşembe

Yılbası İndirimleriniden Neler Alabiliriz ?

Merhaba.
Yeni yıla girmemize bir haftadan az sure kaldı. Firmalar da yavas yavas indirimlerini acıklamaya başladı. Peki bu indirimlerden neler alabiliriz ?

Rimel olarak sizlere  2 onerim var. Bu iki rimel de benim kullanıp oldukca memnun kaldıgım urunler. Tabi ki beklentiye ve kirpik yapısına gore farklı uclu fırcalar belki  sizler icin daha iyi olabilir.
 




Su an aklıma gelen urunler bunlar. Eklemek istedikleriniz , onerileriniz veya sorularınız varsa yorum yazarsanız cok sevinirim :)) 
Ben bu paletlerden hic birine sahip olmasam da Tek Aşk A blogunun  tatlı yazarı The Balm'ın bu paletlerini de oneriyor :)














6 yorum:

  1. Bu yenii çıkan sanırım Rocketin almak istiyorum ama :( Uygulamalı post var mı canım blogunda bu maskarayla ilgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım uygulamalı yok ne yazik ki ama yazısını yazmıstım :)
      http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/07/maybelline-rocket-maskara.html Denemek istiyorsan ve cok kısa kirpiklerin yoksa sans vereilirsin bence :)

      Sil
  2. Balm Jovi Paleti,Nude Tude paleti,Voyage Paleti de eklemek istiyorum Gratis'ten. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paletler bende yok ama onerinle ekliyorum tatlım. Cok tesekkur ederim :)

      Sil
    2. Yaa şimdi gördüm o senin tatlılığın! :)
      Öperim :**

      Sil
    3. Ah tatlım bende seni Opuyorumm :))))

      Sil