25 Ocak 2014 Cumartesi

Kozvi.com Alısverişim

Merhaba.
Bugun yine bir alısveriş yazısı ile karsınızdayım. Caudalie'in Guzellik İksirini uzun suredir merak ediyordum ve dayanamadım en sonunda aldım. Hangi siteden alsam filan diye dusunurken kargo ucretinin 1 tl oldugunu gordugum Kozvi.com'dan almaya karar verdim. Siparişimi 22 Ocak Carsamba aksamı verdim. Siparişim 24 Ocak Cuma gunu kargoya verildi ve bugun elimdeydi. Acıkcası ertesi gun hemen kargoya verilmesini beklerdim ama 2 gunun pek onemi yok. 

Peki alısverişimden memnun kaldım mı ? İtiraf etmem gerekirse hayır. Oncelikle musteri hizmetlerine ulasamıyorsunuz. Urunun son kullanma tarihi ile ilgili bilgi almak icin attıgım maile geri donus yapılmadı . Bence bu cok buyuk bir eksi. Daha sonra urun kargoya verildi takip icin asagıdaki linke tıklayabilirsiniz diyor. Ama tıkladıgımda durum tam bir fiyasko. Cunku  "Bu Web sayfası kullanılamıyor" yazılı bir ekran cıkıyor. Yani kargo takibi yapamıyorsunuz. Durum boyle olunca kendilerine kargo takip numaramı istedigimi belirttigim bir mail attım ona da geri donus olmadı (!).

Kutuyu elime alıp actıgımda tam anlamı ile soka girdim. Su ana kadar defalarca online alısveriş yaptım. Bu denli ozensiz paketleme gormemiştim. Gordugunuz uzere pıt pıtlı kagıtlara sarılmıs ve kutunun icine atılmıs. .Fakat asıl sorun su ki aldıgım urun cam şişede bir urun. Kırılma olasaılıgı cok fazla yani. Kırılmadıgına sukrettim.
Bir de sipariş notuma tester urun istedigimi belirtmeme ragmen gordugunuz gibi kutu bombos cıktı. Kısacası ben bu alısverişten memnun kalmadım.


14 yorum:

  1. Bende dermomarket.com alışverişimden hiç memnun kalmadım yazısını yayınlarım yakında =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınla tatlim. Biz de bilelim neresi guvenilir neresi degil :)

      Sil
  2. Canım güle güle kullan,kargo fiyatının 1 tl olmasına şaşırmıştım ama belliymiş neden 1 TL olduğu. Onu bile hak etmiyorlarmış aslında.

    YanıtlaSil
  3. Çok büyük sıkıntılar bunlar hele de maillere cevap alamayıp muhattap bulamamak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım. Müsteri memnuniyeti ne denli bu kadar onemsizlesti anlayamıyorum :/

      Sil
  4. Kırılmadığına şükret ve oradan bir daha alışveriş yapma kuzum valla. :/
    Tester istemene rağmen koymamaları da çok büyük kabalık bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım tester konusunu gectim. Karsına muhattap bulamamak ve bu denli ozensiz paketlemek hic hos degildi gercekten. Bir daha alısveriş yapmayı bende dusunmuyorum ki kendileri Antalya'da bir eczane ama gidip alısveriş yapmam yani :)

      Sil
  5. canım kargo takibinde sorun bende yaşadım ayrıca sipariş notu kısmı benm alışverişim sırasında görünmüyordu sen yazınca şaşırdım belkide kozvi box aldığımdandır bilemedim. ama gerçekten özensiz bir gönderim yapıyorlar bu durumu acilen çözmeleri gerekiyor. sağ salim ürüne kavuştuğuna sevindim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım en son alt kısımlarda cıkıyor . Belki dikkat etmemişsindir. Sag salim kavustuguma bende sevindim canım. Kargo mevzusunu yakın zamanda cozmeliler ama :)

      Sil
  6. merhabalar...
    kolayliklar diliyorum islerinizde...sevgilerimi yolluyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Benim de ilk ve son alışverişim oldu. Gelen kutu deforme olmuş, ürünleri uyduruk poşete sarma ihtiyacı hissetmemişler, türkiyede altın değeri gören testerlar yok hepsini geçtiim gönderilen ürünler bozuk!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa urunlerin bozuk oldugunu bildirdiniz mi ? Ben Mamacim.com'dan alısveriş yapmayı cok seviyorum. Sorularımı itina ile cevaplıyrolar. guzel paketliyorlar. Sahaneler :)

      Sil