22 Ocak 2014 Çarşamba

Loreal Volume Million Lashes Maskara

Merhaba.

Bugun sizlere Loreal'in Volume Million Lashes Maskarası ile ilgili goruslerimi paylaşmak istiyorum . Uzun suredir aklımda olan bir maskaraydı ama hep bunu almaya gidip baska alıp cıkıyordum . Tesaduf eseri guzel bir indirimde denk gelince hemen almıstım. 


Sizlere yorum yapabilmek icin de bir suredir kullanıyorum. Amacım kimseyi eleştirmek degil . Ama ben bir maskarayı veya en basit urunu bile bir kac gun kullanıp yazmaktan yana degilim tabiki bu benim tercihim . Kendi adıma konusuyorum zaten.



Neysee yorumlarıma gelirsek. Tasarımı bence gayet hos. Cok sık ve kşbar suruyor. Fırcası plastik. Plastik ve tombul fırcalar benim her zaman favorilerim. O yuzden bu maskara artıyla baslıyor benim icin .Ayrıca fırcası ice dogru kavis yapıyor . Boylece kirpiklere daha rahat uygulanmasını saglıyor.


Rimelin kıvamı guzel. İlk baslarda biraz sıvı olsa da sonradan oturdu yapısı . Fırcası plastik oldugu icin kirpiklerin birbirine yapısmasını engelliyor.Ufak tefek yapısmalar oluyor ama bir cok maskaraya oranla cok daha az oldugunu soyleyebilirim.  Ayrıca topaklanma yapmıyor , gun icerisinde goz altlarına da dokulmuyor. 


Ben tek kat uygulamaktan yanayım ve tek katta bile sonuc cok guzel oluyor. Kirpikler tek tek ayrılıyor ve uzuyor. Tabiki Million Lashes olmuyor ama gene de hacimli duruyor. 


Cıkarması sorunlu degil gayet guzel cıkıyor. Ben gene de maskara kullandıysam cift fazlı temizleyicler kullanıyorum . Benim icin bu maskaranın eksisi yok . Cok begeniyorum. Gozumdeki durusu da boyle .







10 yorum:

  1. Loreal'in maskaralarını çok merak ediyorum ama pahalı oldukları için almıyorum. Maybelline alıyorum ben de, hem ucuz hem güzel :P Güle güle kullan kuzum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegim guzel bir kampanyada denemek icin alabilirsin bence ama Maybelline gercekten basarılı. Rocket maskarası cok cok sahane ayrıca :))

      Sil
  2. Bu aralar nerdeyse bütün rimeller kirpiklerimi döküyor bende bu rimeli de denemek istiyordum çok iyi oldu yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım begenmene cok sevindim. Bazen rimeller nedensesorun yasatabiiyor ama acaba makyaj temizleyicin zorluyor olmasın :)

      Sil
  3. Kesinlikle çok sevdiğim ve başarılı bulduğum bir rimel :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş gözüküyor bebeğim! :)

    YanıtlaSil