2 Şubat 2014 Pazar

Ocak 2014 Bitenler- Cope Gidenler

 Ocak ayında ne yazik ki cok fazla urun bitiremedim.
Aloutte Islak Mendil : Guzeldi ama tekrar almayacagım.
Watsons kulak cubukları : Goz makyajımı temizlemek icin kullanıyordum. Benri aldım.
Hmailton Everyday Face Mat spf30 Gunes Kremi : Tam boyunu da kullanmıstım. Guzeldi. Tekrar tam boyunu alma ihtimalım cok yuksek .
Perfect Purity Agız Calkalama Suyu : Guzeldi ama birdaha bundan almam kendime. Kardesim istedi ona aldım ama.
Pakface lavantalı kil maskesi : T Bolgeme uyguladım guzel sayılabilir. Belki tekrar alırım.
Yves Rocher Hassas Ciltler İcin Nemlendirici Tester'ı: Cildim su gunlerde hassaslastı. Deneyeyim dedim . Daha yorum yapamam ne yazik ki.


Benri Pamuk : Sıradan pamuktu ama ben İpek pamuklardan daha cok hoslanıyorum. İndirim doneminde tekrar alabilirim belli olmaz ama.
Epi Agada bandı : Yuzum icin kullanıyorum. Guzeldi . Tekrar alabilirim. Hatta alırım buyuk olasılıkla.
Vichy Yuz Temizleme Kopugu : Begendigim bir urundu . Su an aynısından bir tane daha var elimde onu kullanıyorum. Yazısını okumak icin tıktıktıktık :) Su an gozum Loreal'in hassas ciltler icin olan temizleyicisinde.
Bioblas Sarmasık Ozlu Sampuan : Cok memnunum. Yenisi acıldı bile. Uzatma konusunda kesinlikle basarılı. Yazısını okumak icin Tıklamanız yeter.
Benri Gozluk Temizleme Mendilleri: Cantada tasımak icin guzeldi. Yedekleri var .
Cettua Burun Bandı : Yazısını yazacagım yakın zamanda. Tum siyah noktaları silip supurmuyor ama ben memnunum . Zaten stoklamıstım birsuru.
Purederm Oksijen Maskesi : Her bitenler yazımda gormeniz mumkun. Verdigi aydınlık goruntuyu cok seviyorum. Yedekleri bol bol var. Yazısını okmak icin tıklayınızz.
Accent Sampuan Sac Boyası :Bu boyalar 3 yıkamaya kadar dayanıklıymıs. Amonyak icermiyor. Sampuan seklinde . . Ben birseyi yanlıs yaptım herhalde olmadı becermedim. Rossmann'da ki gorevli bayan guzel demişti. Bende bir tane daha var . Bir rengini de cekilişte sizlere hediye ediyorum.

13 yorum:

  1. Ohh gelsin yeni yeni bitenler (: Tatlışım pake face tekli maskeyi nereden aldın bizde büyük boyu varda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kuafor malzemesi satan bir yerden almıstım:)

      Sil
    2. Aynen bende öyle biryerden aldım ama ankaradan değil konyaya gittiğimde almıştım kuzum:D teşekkürler

      Sil
  2. Gene bayaa şey bitmiş kuzum :) Gerçi bende bu ay bayaa birşey bitirdim ve bozulanları attım yazısını yazsam bileğim ağrırdı ama bunları biriktirecek yürek yok bende içime fenalık gelir :) hemen çöpe atmak daha zevkli ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh tatlımmm ya biriktirsen hepsini birlikte atsan ne guzel olur biz de gormus oluruz amaaaa :))))

      Sil
  3. Canım ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin yaaa darısı bana olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cok cok daha cogunu sen bitirirsin umarım. Ben bunlara az diyorum subat ayında daha cok bitirebilirim umarım :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. En yakın zamanda yerleri dolar umarım canım hic yokmus gibi yedekleri daha doldurmaya calısıyorum ya o da ironik bir durum :)

      Sil
  5. Hamilton face renkli değil mi? yani bb krem gibi sanırım, çok merak ediyorum da bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Shewgy.
      Hayır kesinlikle bb krem gibi degil. Hafif renkli gibi gozukse de ciltte renkli durmuyor.
      Daha detaylı okumak istersen : http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com.tr/2013/06/hamilton-everyday-face-gunes-kremi.html :)))

      Sil
  6. Hamilton Mamacim alışverişimde tester olarak verildi banada.Anneme verdim bakalım beğenecek mi. :)
    Gelsin yeni yeni cicileer! :)

    YanıtlaSil
  7. Tatlım ben cok begendim umarım annecigin de begenir. Ahh yenileri getirmeyi bende dusunuyorum ama indirimi bekliyorum :)))

    YanıtlaSil