16 Şubat 2014 Pazar

Organique , Gratis , Rossmann Alısverişi

Merhaba.

Sevgililer gunu nedeniyle bir cok firma indirim yaptı. İndirim oranları genel olarak biz bayanların cok hosuna gitmese de gene de alısverişlerimizi yaptık.
İlk  olarak Organique ve Gratis'den alısveriş yaptım.

Organique'den dun ki yazımda bahsettigim toniklerden biri olan Cadı Fındıgı Suyunu aldım. Fiyatı 22 liraydı.
Gratis'e gitmemdeki amac Dirty Works maskelerdi. Dirty Works'un aydınlatıcı maskelerinden aldım 8.6 liraya geldi %40 indirimle.
Essence urunleri gene degişiyor galiba. Gecen gun aldıgım mailde degişik urunler vardı. Tesaduf eseri alısverişte bazı urunlerin 3.5 liraya dustugunu gordum ve bu paleti aldım. Gerci benim gittigi Gratis'de 3.75 liraydı.
Aslında alısverişim bu kadarla sınırlı kalacaktı. Fkat gelin gorun ki evdeki hesap carsıya uymadı. 14 Subat gunu alısveriş merkezine gittigimizde tekrar Gratis'e ve Rossmann'a girdim. Rossmann'dan 3 parca urun aldım tanesi 3.5 liraydı.
Sonra alısveriş merkezinin en alt katından gelen sesler dikkatimizi cekti. 50 liralık alısveriş yapan ciftler kocaman balon havuzundan balon seciyor ve patlatıyordu. Balonların icerisinde minik kagıtlar vardı ve iclerinden hediyeler cıkıyordu. Ayrıca anons edilen hediyeler de oldukca cazipti. Teknosa'dan hediye ceki , Tekin Acar'dan hediye ceki , Tekin Acar'dan maskara , Yemek , 2 kişilik sinema bileti ve bir masanın uzerinde dizili olan Sephora ve Organique paketleri vardı. Bende alısveirşimi 50 liraya tamalarım arkadas dedim. Gratis'e gittim ve hemen bir kac parca sey daha aldım. Bunlar zaten listemde olan urunlerdi sadece 8 Mart'da alacaktım erken aldım.
Hediye cekilişinden de 2 kişilik Cinemaximum sinema bileti kazandık. E zaten Robocop'a gidecektik. Sahane oldu.

14 yorum:

  1. Ayy hediye harika olmuş kuzum çok sevindimm :)) Garnier makyaj temizleme suyunun yazısını merakla bekliyorum, güvendiğim bir kişiden okumak daha iyi olacak benim için ♥ Hepsini güle güle kullan bebeğim :*:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebegimm cok tesekkur ederim guzel dusuncelerin icin :)) <3 en kısa surede yorumlayacagım tatlım :) Opuyorummm :))))

      Sil
  2. Balım güle güle kullan aldıklarını maskenin güllü olanıda vardı ben en çok onu merak ediyorum.dışı pis diye alamadım 2 tane kalmıştı 2 side içime sinmedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım nemlendirici maskeye bende baktım ama sonra vazgectim. Detox etkili maske halı hazırda kullanmaya basladıgım icin almadım. Bir daha ki indirim donemi 8 Mart. Umarım o zaman alırsın canım :)

      Sil
  3. evet essence ürünleri değişiyormuş o yüzden kaldırılacak olan ürünlerde indirime gidilmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel alışverişler olmuş canım :) Güle güle kullan. Öperim :*

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun canım aldıkların. Sinema bileti süpermiş ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım. Sinema bileti cok iyi geldi evet ama benim gozum diger hediyelerde de kalmadı degil :)

      Sil
  6. Aa ne güzelmiş ben o gün evde oturup kös kös kargo beklediğim için gidemedim ama senin adına sevindim =) Şu cadı fındığı suyunu da çok merak ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm ne kargosu . Yakında bir alısveriş yazısı mı olacak acabaa :)) Kullanmaya basladım canım , dusuncelerim netleşince hakkında detaylı bir yazı hazırlayacagım :))

      Sil
  7. Oo hediye çekilişi çok iyi olmuş bebeğim.İyi seyirler şimdiden. :)
    Cadı Fındıgı Suyunu ismine bayıldım eheh. :)
    Hepsini güle güle kullan canım beniim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım baya iyi oldu. Cok tesekkur ederim :)
      Cadı Fındıgı Suyunun ismi cok seker gercekten bakalım etkileri nasıl olacak :))

      Sil