12 Şubat 2014 Çarşamba

Paarfum Evi : Evita Yorumlarım

Parfumevi'ni eminim bir cogunuz daha onceden duymussunuzdur. Ben de blogger arkadaslarım sayesinde tanıstım kendileriyle ve parfum ihtiyacımızın oldugu bir donemde annemle birlikte sipariş verdik. Benim secitigim parfumlerden biri de Yves Rocher'nin Evidence isimli parfumunun Parfum Evi versiyonu olan Evita''idi.
 "Evita nasıl bir koku ? derseniz"  İcerisinde : Menekse , İnci cicegi , Gul ve Paculi barındıran cok hafif , zarif cicek kokulu bir parfum. .
Koku benzerligi bence oldukca ust duzeyde hatta birebir . Kalıcılıgı konusunda bence oldukca basarılı .  Fakat siz yururken etrafa buram buram kokunuz yayılmıyor veya gun icerisinde burnunuza parfumun kokusu gelmiyor. Bunu parfumun hafifligie baglıyorum zira baska parfumlerde durum daha farklı oluyor.

Annem bile bu parfume bayıldı ve ben İstanbuldayken ara sıra işe giderken bu parfumu kullandı. İş yerinde " parfumunun adı ne ? Cok guzel kokyor " gibi tepkiler almıs hatta
Benim cok memnun kaldıgım bir parfum oldu. Bittikce yenileyecegim . Tanıtılımı yapılan parfumlerden birine simdiden goz diktim bile .
Bu arada Parfum Evi sitesinde cok eski parfumleri bile bulabileceginizi ayrıca belirtmem gerek.
Parfumevi sitesine goz atmak isterseniz Tıklayınız.
Parfumler 50 ml ve fiyatları 11.8 lira. Ayrıca 30 lira ve uzeri alısverişlerde kargo bedava. 

6 yorum:

  1. Fiyat olarakta uygunmuş tatlım güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım uygun fiyatlı ve kalıcı bir parfum. Denemeni oneririm:)

      Sil
  2. Parfümevini çok duydum fakat hiç denememiştim. Belki de açılışı bu parfümle yaparım çünkü tam olarak anlattığın gibi hafif bir parfüme ihtiyacım var :)

    Yeni bloggerım, ziyaretin beni mutlu eder :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı çok makulmüş canım. :)
    Merak ettim bende. :)
    Güle güle kullanın anne kız. :)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim tatlımmm. Evet fiyatı da uyguın bebegim denemeni oneririmm :)

    YanıtlaSil