20 Şubat 2014 Perşembe

Vichy Termal Su

Merhaba
Termal suların cildimiz icin cok faydalı oldugu surekli yazılan yazılar arasında. Ben de sizlere bugun severek kullandıgım Vichy'nin Termal Suyundan bahsetmek istiyorum. 
Vaatlerine gelecek olursak : Mineral ve Eser Elementlerce Zengin Hassas Ciltleri Rahatlatıcı Vichy'nin Termal Suyu:
Tıbbın hucrelerarası alısverişi kolaylastırıcı ve organizmanın korumasını arttırıcı özelliklerini tanıdıgı Vichy'nin termal suyu, aynı zamanda dermatolojide cildin çeşitli durumlarda gosterdigi tepkileri ( ,böyle ciltlerde oluşan kızarıklığı,tahrişi gidermeye ve tekrar oluşumunu engellemeye yardımcıdır;kuruluktan  ve başka sebeplerden oluşan kaşıntıları giderir. ) hafifletmek ve cildin toleransını arttırmak icin kullanılır. Mineral tuzlar ve eser elementler acısından dogal olarak zengin , cildin korunmasında enzim hareketine etki eder. Ciltteki kızarıklıkların olusumunu hafifletir.
İstanbul-Antalya arası mekik dokudugum donemlerde cildim bundan nedense olumsuz etkileniyor. Buyuk olasılıkla havanın ve suyun degişmesinden kaynaklanıyor . Cildimdeki kızarıklıklar ve hassasiyet artıyor. İşte gene o kızarıklıgın arttıgı donemlerden birinde evde bekleyen bu termal su aklıma geldi ve hemen kullanmaya basladım.İlk sıktıgımda cildimde guzel bir ferahlama hissettim , cildim bir anda  rahatladı. Cildimdeki gerginlik ve rahatsız edici his zamanla azaldı. Ayrıca dustan cıktıgımda kıpkırmızı olan ve beni rahatsız eden yankalarıma sıktıgımda cildimi yatıstırdıgını hissediyorum. Hassas , kızaran , tahris olmus cildiniz varsa veya bu durumla karsılastıgınızda hemen onlem almak istiyorsanız cilt bakım rutininizde bence termal su bulundurmalısınız. Ayrıca yaz gunlerinde cildinizi cok guzel ferahlatacagını da belirtmek isterim. 
Vichy termal su alerji testinden gecmiş ve iceriginde paraben bulundurmuyormus. 

12 yorum:

  1. Bende termal suları kullanmayı bayılıyorum. Özellikle yaz aylarında ferahlatiyor:)

    YanıtlaSil
  2. coudel güzellik iksirini kullanıyor musunuz o nasil bir etki bıraktı sizdesevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caudalie iksiri daha kullanmaya basladım. Havaların biraz ısınmasını bekliyorum kullanmak icin :))

      Sil
  3. Bu ürünü bende alıp denemek çok istiyorum. Yazın bana çok yardımcı oldu, çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduysam cok mutlu olurum. Sadece bu degil diger termal sulara da goz gezdirebilirsin. Hepsi hemen hemen aynı işlevde zatn :))

      Sil
  4. Güle güle kullan bebeğim termal suları bende seviyorum ^^

    YanıtlaSil
  5. Termal suları çok merak ediyorum kuzum daha önce hiç denemedim artık alma zamanı geldi sanırım :P
    Güle güle kullan kuzuşş ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım :))) Bence de bir tane almalısın tatlım. Her acıdan cok yardımcı oluyorlar :)) <3

      Sil
  6. Bende severek kullanmıştım canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım :)) Guzel bir urunn gercekten :)

      Sil