16 Nisan 2014 Çarşamba

M.A.C Brow Set - Beguile

Gunaydınn!!
Kas konusunda yeni yeni akıllanmaya basladıgımı soyleyebilirim. Daha onceden koyu renk bir far ile kaslarımı dolduruyordum , sonuctan da memnundum fakat icime sinmeyen bir seyler vardı.
 Kas maskaraları ile ilgili de " kaslarımı sertlestirir , asla dogal durmaz , kolay uygulanmaz " seklinde kesin ve net on yargılarım vardı. Taa ki teyzemde M.A.C'in kas maskarasını deneyene dek.

M.A.C'in Kas masakaralrını 3 rengi var. İlki seffaf olan Clear , ikincisi kumrallara gidecegini dusundugum benim de kullandıgım Beguile rengi ve ucuncusu de esmerler icin daha uygun oldugunu dusundugum Show-off rengi.


Benim kullandıgım kumrallara uygun oldugunu dusundugum Beguile rengi.
Bu maskara icerisinde hafif ısıltılar iceriyor ama cok cok dikkatli ve yakından bakılmadıgı surece kaslarda oldukca dogal duruyor.Dogal saclarım koyu kumral olmasına ragmen kaslarım saclarımdan hemen hemen 3 ton koyu. Bu  maskara ise saclarımla neredeyse aynı renkte .Maskarayı  kullandıgımda saclarım ile kaslarımın rengi eşitleniyor ve ortaya cıkan sonuc oldukca tatmin edici oluyor . Almamda ki asıl amacın da bu oldugunu acıkca soyleyebilirim.



 Kaslarınızı boyamakla kalmıyor ayrıca sabitliyor da  buna ragmen kasları keçe gibi sertlestirmiyor.  Kalıcılıgı konusunda ise bence oldukca basarılı . Sabah surdugum maskara ben cıkarana kadar kaslarımdan cıkmıyor . Ustelik gun icerisinde akma , bulasma , dokulme yapmıyor. Bioderma Sensibio H2O ile de kolayca temizleniyor.

Benim cok memnun kaldigim bir urun oldu. Beklentilerimi tam anlamiyla karsiliyor. Ayrica kas maskaralarina karsi on yargimi da yikmami sagladi. Bittiginde buyuk olasilikla tekrar alacagim ama bir de Benefit'e bakmayi dusunuyorum.
Maskara uyhulanmamıs kaslarım
Maskara Uygulanmıs Kaslarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder