23 Nisan 2014 Çarşamba

Yves Rocher Ferahlatan Işıltı Veren Maske

Gunaydın.
Tum Dunya cocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu olsun :)

Cilt bakım rutinimde maske uygulamayı cok seviyorum fakat hem zamansızlıktan hem usengeclikten bu adımı duzenli yapamıyorum. Benim icin 5 dakikalık maskeler gerek.
Yves Rocher'nin kullandıgım bir cok urununden memnun kalmıstım. Bu maskeyi de cok merak ediyordum cunku 3 dakikada ısıltı kazanmıs bir cilt vaat ediyordu . Acıkcası hakkında olumlu yorumlar okumadıgım icin almaya yanasmıyordum. Sampuan  bakmak icin mahazaya girdigimde herhangi bir alısverişe maske yada peeling hediye kampanyası oldugunu hatırladım ve hemen sampuanı aldım. Yanında da bu maske benimle eve geldi.

Yves Rocher bu maske icin neler demiş bir bakalım :
Cildinizde ferahlık etkisi yaratan bu maske, içeriğinde bulunan yaban mersini özleri ile cildinize aynı zamanda ışıltı kazandırır ve cildinizden ölü hücreleri yok eder. 
Ferahlık ve canlanma hissi kazanmak için haftada 1 veya 2 defa uygulamanız, cildinizde en fazla 3 dakika bekletmeniz, ardından durulamanız yeterlidir.
Formülü paraben içermez.


50 ml minik bir tupte seker maskemiz. Kıvamı jole gibi . Kokusu ise anlatılmaz yasanır. Nasıl guzel nasıl harika bir kokusu var tarif edemem. 
Ben bu maskeyi haftada 1 defa uyguluyorum. Nemli cildime suruyorum ve 3-5 dakika bekletip duruluyorum. Durulama asamasında zorluk cıkarmıyor. Kolayca arınıyor ciltten. Ölü hucreleri yok ettigini dusunmuyorum fakat cildimin ferahladıgını hissediyorum . Yanaklarım yumusacık oluyor bu maskeyi uygulamamın ardından. Ayrıca cildim asırı derecede farkedilir olmasa da ısıltı kazanıyor. Tabi bu o sabah kalktıgımda cildimin nasıl olduguna baglı. Bazı gunler mat , soluk , cansız oluyor . İşte o zamanlarda uygularsam acıkcası pek etkisini goremiyorum. Ama cildimin normal oldugu bir gun uygularsam ısıldadıgını en azından daha hos gozuktugnu farkediyorum. Bu etki bir kac saat icinde yok oluyor orası ayrı bir konu . 

Bu maske konusunda ne hissettigimi tam bilmiyorum. Kokusu sahane , yanaklarımı yumusatması da guzel fakat cok etkili bir maske degil. Gene de bittiginde indirimde veya guzel bir kampanyada yakalarsam kokusu ve verdigi his icin yeniden alabilirim. 

Siz bu maskeyi kullandınız mı ? Dusunceleriniz neler ?
Onerebileceginiz maskeler var mı ?

13 yorum:

  1. Temizlerken zorluk çıkarmaması çok iyiymiş kuzum çünkü ben maskeleri temizleme özürlüsüyüm resmen :-D Bunu almayı düşünebilirim ama içinde tanecik var mı bebişim ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum kıvamı , yapısı herseyi bildigin jole gibi. Yumsacık , kaygan tek fark yapıs yapıs degil :))

      Sil
    2. Tamam kuzum bakacağım mutlaka :)

      Sil
  2. Bu maskeyi merak ediyorum aslında ama alıp almama konusunda hep arada kalıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım eger son kampanyadan bir sey almadıysan bakabilirsin. %30 indirimle bir urun alıp yanında bu maskeyi de hediye alabilirsin:)

      Sil
  3. Kokusunu merak ettim =) Güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum birlikte magzaya gidip koklarız. Harika kokusu var Tesekkur ederim tatlımm:))

      Sil
  4. Ben şu an kullanmaktayım öylesine bitsin diye uyguluyorum pek bir etkisini göremedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aman aman bir degişiklik goremiyorum cildimde ama gene de fiyatına oranla hos bir urun.:)

      Sil