10 Mayıs 2014 Cumartesi

Anneler Gunu İndirim Alısverişi ( Rossmann- Gratis - Cosmetica)

Gunaydın.
İndirim bitmeden hemen bu yazıyı yayınlamak istedim . Belki sizlere fikir verebilirim.

İndirimin ilk gunu Blogger arkadasım Ceyda ile bulustuk . Alısverişimizi birlikte yapalım istedik. Oldukca da guzel vakit gecirdik :)
İlk duragımız Gratis oldu.
 *Innova Dermocare Yuz Temizleme jeli : Daha onceden cok kez kullanmıstım. Gittigim Gratis'de Loreal'in mavi  olanı yoktu bunu aldım . 6.25 lira.
*Cyrstal Roll-on Narlı: Aslında benim deodorantlara , roll-on lara alerjim var . Kullanamıyorum. Bu markanın daha once tuzunu kullanmıstım. Alerji yapmayınca ıslak mendil gibi olanlarını aldım o da yapmayınca bunu aldım İcerigi de gayet guzel. 6.9 lira.
*The Balm Far Bazı : Elimde cok fazla baz var fakat dayanamadım ve bulmusken aldım. 15 kusur liraydı.
*NOB Asetonsuz oje temizleme mendilleri.: 1 alana 1 bedava vardı. Ceyda'cıgım ikimize de aldı. Cok tesekkur ederim. 4.35 liraydı yanlıs hatırlamıyorsam.
*Benri Kabak Lifli Sabun : Aslında sabun insanı degilim ama bunu gorunce dayanamadım 2.95 lira.
* Benri Islak Mendiller : Bu ıslak mendilleri evde birseyleri silmek icin kullanıyoruz. Ben zaten kullanamıyorum. Alerjim var. Gene de minik paketleri cantamda gezdiriyorum

Cuma Gunu alısverişmerkezine gezmeye gittik. Bitanem,  Gratis'den birseyler alacaktı. O odeyene kadar hic bir sey almadım hatta o da sasırdı. Kasada cok sevdigim Gratis calısanı Nazlı ile konusmaya basladık. " Wet n Wild buraya gelir mi Nazlı? " diye bir soru sordum. Sanırım magazada kor gibi geziyormusum cunku Nazlı " e geldi surada işte ya " deyince soka girdim. Hemen standın onune kostum . Sweet As Candy'i bulunca dayanamadım aldım. 14.5 lira

İlk gune geri donecek olursak Ceydos ile Cosmetica'ya ugradık.
*Maybelline Color Tattoo On and On Bronze : 8 liraydı hemen aldım.
Aklımda Pink Gold kalmıstı.
*Sesu Agda Kartusu : Ceyda bunun kokusunu cok begendigini soylemişti. Ben de aldım. İndirimsiz 4.5 lira.

Ve İkinci Gun Rossmann Alısverişim.
Alısverişimi yazmadan once elestirmek istedigim bir nokta var. Rossmann indirimini cok begenmiştim hatta en cok o indirimi begenmiştim . Magazaya gittgimzde ise hayal kırıklıgına ugradım. Cunku bazı urunler bilerek saklanmıstı. Bitmiş olması imkansız cunku urunun etiketi dahi yoktu raflarda onu da gectim bos raf yoktu. Bu durumu kendilerine Instagram ve Twitter uzerinden bilgilendirmeme ragmen bir donus alamadım.

*Isana dus jeli : 1.59 lira
*Alterra Goz Roll-on : 4.95 lira
* Colgate Diş Macunu : 3.5 Lira
* Gliss Saca Parlaklık Kazandıran Serum : 10 Lira
*Maybelline Color Tattoo- Pink Gold : 8 lira. Aklımda kalmıstı . Buse'cigim begendigini soyleyince aldım.
*Perlodent Dıs Fırcaları : Ultra Yumusak 1.69 lira . Bu fırca bence harika bayılıyorum.
Orta: 1.19 lira. Bunu babama aldım denesin diye.

Benim alısverişim bu kadardı. Hala aklımda sac serumu almak var ama bakalım :)
Siz neler aldınız? İndirimlerden faydalana bildiniz mi?

Caudalie Guzellik İksiri'nin de hediyeler arasında bulundugu Yaza Merhaba Cekilişime Katılmayı Unutmayın . Katılmak icin TIKTIKTIK

16 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhh far bazı platonik aşkım . Bir türlü karşıma çıkmıyor Ankara gibi bir şehirde. İndirim zamanını geçtim normal fiyatla bile bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa gercekten mi? Ben bir cok kez denk gelmiştim . Bu indirimde alayım artık dedim.:)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsini bebeğim =) O palete dayanamayıp alacağını biliyordum aklında kalacağına dolapta dursun :) Uzun zamandır bende bu kadar eğlenerek alışveriş yapmamıştım hem birşey alırken bilen bririne danışmakta alışverişte çok faydalı oluyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bebegim. İcimde kalmasın dedim cok da iyi yapmısım :) Gercekten cok eglenceliydi kusum sık sık yapmalıyız bunu:))

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullaan :)
    Ben bir arkadaşıma aldırdım ama iki parçaacık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canım.
      Sen de gule gule kullan aldıklarını :))

      Sil
  5. Ohhh canım ne güzel şeyler almışsın güzel günlerde kullan, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  6. Meybelline farı ben de indirimlerden aldım ve iki kere kullandım, göz kapaklarım yağlı olmasına rağmen iyi dayandı. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Senin de begenmene coık sevindim. Ben her ikisini birer kez kullanabildim ve benim de hosuma gittiler :)

      Sil
  7. Güle güle kullannnn! Pink Gold u bende çok merak ediyorum ama henüz rastlayamadım:/

    YanıtlaSil
  8. Hepsi hayırlı olsuun:) Wet n Wild swatchlarını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. En kısa zamanda swatchlayacagım:))

      Sil