1 Mayıs 2014 Perşembe

Dirty Works Goz Kremi

Gunaydın.

Bugun sevimli ambalajları ile tum ilgileri uzerine ceken Dirty Woks markasının goz kremi konugumuz. 

Ambalajı konusunda fazla soze gerek . Onunden gecerken " gel beni al " diyor. Tup seklinde olması hijyenik bir kullanım saglıyor. Ayrıca tupun ucunun ince olması fazla urun cıkmasını engelliyor.


Kıvamı yogun kremsi degil. Losyonumsuya daha yakın. Hafif yapılı bir krem 

Bu sirin yumusatıcı goz kremi , goz şişkinliklerini gidermeyi ve koyu halkaların gorunumunu azalatmayı vaat ediyor. Peki ya etkileri nasıl ?
Cok sukur ki sorunlu bir goz cevrem yok. Bu yuzden koyu halkalar ve şişlikler uzerinde pek yorum yapamayacagım. Bu kremi almamdaki asıl amac goz cevremi nemlendirmekti. Nemlendirmesini su an icin yeterli buldum. Fakat hafif yapılı bir krem oldugu icin sonbaharın ortalarından itibaren nemlendirmesinin yeterli gelmeyecegini dusunuyorum. Cok cok kuru goz cevreniz varsa sizlere de yeterli gelmeyebilir. Normal - yaglı goz cevreniz varsa yeterli gelecegini dusunuyorum. 

Ayrıca goz cevresinden kolayca emiliyor. Yapıs yapıs bir his bırakmıyor. Makyaj oncesinde kullanıma da oldukca uygun. Gozlerim cok cok cok hassas olmasına ragmen herhangi bir yanmaya veya sulanmaya neden olmadı. Kısacası ben bu kremden memnun kaldım. Yasınız genc ise ve yaz icin uyun fiyatlı bir nemlendirici arıyorsanız sans vermenizi oneririm. Fiyatı 15 lira. Tabi ki Gratis'in sahane indirimleri ile cok daha uyguna alabilirsiniz. 


6 yorum:

  1. Benim cildim yağlı olmasına rağmen göz çevrem ve göz kapaklarım kuru nedense :/ Daha önce hiç göz kremi kullanmadım sanırım bunla başlayacağım kuzum :)) Hafif bir nem verse yeterli benim için hiç nemlendirmemekten iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın kuzum. Sadece nemlendirsin yeter diyorsan sans vermeni oneririm :))) <3

      Sil
  2. Benim yorumlarımda aynı şekildeydi. Ortalama bir göz kremi :) Güzel günlerde kullan !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım senin yazını da okuyup aynı seyleri dusundugumuzu soylemiştim :) Tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Bende sevdim bu minnoşu :) Şu an için nem oranı gayet güzel ama soğuk kış şartlarında nemlendirmesi az kalabilir. Gerçi ben yoğun göz nemlendiricileri de kullanamıyorum hemen yağ bezecikleri oluyor =/

    YanıtlaSil