24 Mayıs 2014 Cumartesi

The Balm Put a Lid On It Far Bazı

Gunaydın.
Havaların ısınması ve yazın gelmesi ile birlikte makyajımızın dayanıklılıgı da azalıyor. Farlarımız goz kaplarımızda birikmeye baslıyor. İşte  bu durumlarda far bazları imdadımıza yetişiyor.

The Balm'ın Put A Lid On It bazını uzun suredir merak ediyordum fakat renkli bazlar kullanmaktan hoslandıgım icin almıyordum. Havaların ısınması ile elimdeki bazlar yeterli gelmeyince cok methedilen The Balm'ın far bazını aldım.

Ambalajı klasik The Balm ambalajları gibi espirili ve hos. Bazın tupte olması ve tupun ucunun ince olması hem hijyenik olmasını saglıyor hem de istediginiz miktarda urun almanıza olanak saglıyor. Boylece bazımız fazla gelip ziyan olmuyor.

Bazımız kremsi yapıda ve seffaf. Goz kapagına renk vermiyor.Cok minik miktarı iki goz kapagına da yetiyor.  Farın rengini cok guzel belli ediyor.Swatchalardan da acıkca belli oluyor bazın etkisi.  Hem krem hem de toz farların kalılıcıgını arttırıyor. Sabah yaptıgım makyaj ben silene kadar yerinden kımıldamıyor. Eger dagıtma işlemi yapacaksanız elinizi hızlı tutmanız gerekiyor cunku farınız cok cabuk sabitleniyor. 
Kısacası bu bazdan cok cok memnun kaldım hatta bu bazdan once "  ben daha onceden baz kullanmıyormusum " diye dusuncelere kapıldım. 
Baz 11.8 ml ve fiyatı 32 lira. Gratis'in sık sık yaptıgı indirimlerle cok daha uygun fiyata alabilirsiniz. 

10 yorum:

  1. Beğeneceğini biliyordum :) Güle güle kullan bebeğim :*

    YanıtlaSil
  2. İndirimde hiç yakalayamadım, kalmıyor mağazalarda. İndirimsiz bile raflarda görmek mucize oluyor bazen. İndirimde yakalarım diye çok bekledim ama artık ümidi kestim, indirimsiz alacağım artık :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de indirimlerde bulamıyorum. Bazı bloglarda indirimden aldım diye bu ürünü görünce çok şaşırıyorum, biraz ümitleniyorum da :)

      Sil
    2. Tesekkur ederim. Evet kapıs kapıs gidiyor gercekten ama fiyatına gore sahane bir urun. Kesinlikle tavsiye ederim:)

      Sil
    3. Sabah erkenden giderseniz mutlaka buluyorsunuz . İmkanınız olursa erkenden gitmenizi tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Sonunda kavuşmuşsun canım :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım anca kavusabildik :) Tesekkur ederim bebegim <3

      Sil
  4. Şu bazdan bir türlü alamadım. Bir indirimde bulursam alacağım inşallah. Ne güzel durmuş farların rengi baz ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem renk hem de kalıcılık konusunda cok fark yaratıyor canım. Bir sonraki indirimde umarım bulabilirsinn :)

      Sil