18 Haziran 2014 Çarşamba

10 Liraya Alabileceginiz 10 Guzel Drugstore Urunu

Merhaba.
Gecen hafta blogger arkadasım Alice'in bloguna konuk yazar olmustum. Bugun o yazıyı sizlerle de paylasmak istedim. 

 Bugün sizler için benim çok severek, beğenerek kullandığım 10 Lira'nın altındaki 10 güzel ürünü tanıtacağım. Bazılarının fiyatları 10 Lira'nın üstünde olsa da sık sık yapılan indirimler ile bu fiyatın altına düşüyor.


***Maybelline Color Tattoo - On And on Bronze ve Pink Gold: Hem renkleri hem yapıları harika. Kalıcıkları da şahane. Yaz için idealler. İndirimsiz fiyatları 16 lira.
 ***Rimmel London Waterproof Gel Eyeliner: Suya dayanıklı oluşu , kolay sürülmesi ve verdiği siyahlık oldukça başarılı. İndirimsiz fiyatı 12 -13 lira.

 ***Essence Far Bazı : Göz kapağınızda renk eşitliğini sağlamada oldukça başarılı. Ayrıca farlarınızın dayanıklılığını arttırıyor ve renklerini belirginleştiriyor. Elbette ki piyasadaki en iyi baz değil ama bu fiyata bu performans kesinlikle güzel. Fiyatı en son 9.5 liraydı galiba. 

 ***Maybelline The Colossal Smokey Eyes Maskara: Kıl ve tombik fırca severlerin begenecegi bir maskara. Gün içinde akma, dökülme, bulaşma yapmıyor. Günlük kullanım için ideal. İndirimsiz fiyatı 20 lira.

 ***Pastel Express Volume + Lenght: Pastel uzunluk ve dolgunluk veren maskara. Çok çok beğeniyorum. Oldukça başarılı. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor. İndirimsiz fiyatı 13-15 lira. 

 ***Garnier Goz Cevresi icin BB Roll-on: Kapatıcılığı az -orta olan. Gün icinde birikme yapmayan ve göz çevresini kurutmayan hafif yapılı bir kapatıcı. Gayet başarılı. Fiyatı 14 lira. 

 ***Rimmel London Match Perfection Kapatıcı + Aydınlatıcı : Hem aydınlatıcı hem kapatıcı bir ürün. Kapatıcılığı çok yok. Sorunsuz göz altları icin ideal. İndirimsiz fiyatı 15 lira.

***Maybelline Master Smokey Goz Kalemi: Bu kalem cok işlevli oldugu için koydum. Göz içine sürerek, eyeliner olarak kullanarak ve en başarılı olduğu nokta olan dumanlı göz makyajı yaparak kullanabilirsiniz. Benim gibi dumanlı makyaj yapmayı beceremiyorsanız ama beğeniyorsanız bu kaleme bir şans verin derim. İndirimsiz fiyatı 17 lira olması lazım. 

 ***Rimmel London Scandal Eyes Kalem Far - Bulletproof Beige: Bu far kesinlikle harika. Sür çık bir renk. Ayrıca yapısı çok hoş. Kolay sürülüyor. Çabuk sabitleniyor. Ben çok beğeniyorum. 

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş tatlım bende buna benzer bir yazı hazırlamıştım geçen sene hala fotoğrafları çekmediğim için duruyor seneye de fotoğraflarını çekerim artık =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa tatlım sen de mutlaka yayınlamalısın. Ben cok faydalanıyorum bu yazılardan :)

      Sil
  2. süper bi post olmuş Rimmel gözaltı kapatıcısı gerçekten süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmeniz benı cok mutlu oldu. Kapatıcıdan ben de cok memnunum :)

      Sil