3 Haziran 2014 Salı

Cyrstal Essence Mineral İceren Nar Özlü Roll-On

Gunaydın.
Havaların ısınması ile terleme oranlarımız arttı. Bu da bizim deodorantlara ve roll-on lara daha cok yonelmemizi sagladı.  Oncelikle belirtmek istedigim bir konu var terlemek veya ter kokmak ayıp veya utanılacak bir sey degil. Bu iki olay da tamamen insan olmamızdan , biyolojik yapımızdan kaynaklanıyor. Burada onemli nokta vucudumuza zarar vermeden terlemenin degil ter kokusunun onune gecmek. 
Ben de bugun sizlere terlemenin degil ter kokusunun onune gecmeye yarayacak temiz ve dogal icerikli bir urun olan  CYRSTAL Essence markasının Nar Ozlu Roll-on'undan bahsedecegim. 
" Doğal mineral tuzları içeren ve Narın yenileyici hos kokusu ile demlenmiş Cyrstal Essence deodorant , kokuya sebep olan bakterilere karsı gorunmez bir bariyer sağlar. Güçlü bir antioksidan olan Nar , cildin yenilenmesine yardımcı olur. Cyrstal Essence deodorantın etkisi uzun sure surer, yapışmaz , renk vermez ve beyaz leke bırakmaz. Doğaya zarar vermez. Vücut kokusuna karsı 24 saat  koruma sağlar. Paraben icermez. Hipoalerjeniktir. Aynı zamanda Alüminyum da icermiyor. "
Bu Roll-on 'u cok severek takip ettigim hatta kendisine hayran oldugum Başak'ın blogunda gormustum ve cok merak etmiştim. Fakat benim roll-on ve deodorantlara alerjim var diye bunu degil bunun tuz seklinde olanını almıstım. Ondan memnun kalınca ve bende alerji yapmayınca tek kullanımlık mendilleri denedim. Onlar da alerji yapmayınca en sonunda bu roll-on'u aldım. (Aslında tuz olandan memnundum ama kullanması zahmetli oldugu icin ondan vazgectim)

Ve serinin tüm urunleri gibi bu guzellik de bende alerjiye sebep olmadı. En basta bu zaten cok cok buyuk bir avantaj benim icin cunku su ana dek kullanabildigim tek sıvı formda roll-on bu. 
Cok hafif bir kokusu var. Rahatsız edici degil ki zaten kalıcı da degil. Kokuyu onlemede ise kesinlikle basarılı. 
Kısacası ben bu urune bayıldım. Onceden Yeşilçay ve Papatyalısı da varmıs ama ben sadece Narlı ve Lavantalı olanı gordum. Bittiginde hatta bitmeden onumuzdeki indirimde yedekleyecegim. 
Fiyatı 12-13  lira civarındaydı . İndirimle 6.9 liraya almıstım. 
Temiz icerikli deodorant-roll on arayısı içerisindeyseniz kesnlikle tavsiye ederim.

Not: Gratis'in aynı markanın deodorant vucut spreylerini de getirmesini diliyorum.

Caudalie Guzellik İksiri'nin de hediyeler arasında bulundugu Yaza Merhaba Cekilişime Katılmayı Unutmayın . Katılmak icin TIKTIKTIK Son katılım 5 Haziran.

10 yorum:

  1. Bende de papatyalısı var kuzum.
    Hatta bende sadece narlı ve papatyalısını gördüm.
    Lavantalı bulursam alıyım bari :)

    YanıtlaSil
  2. Bende bu markanın tuz olanından bende kullanıyorum nar özlüyü de acilen alınacaklar listeme ekliyorum.Ben de bu roll-on konusunda blogumda değindim.Ziyaret etmek isterseniz beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve ziyaret ederim. Tuz olanı bende cok seviyordum ama zahmetli diye bir sure sonra usenmeye basladım. Narlı olanı kesinlikle tavsiye ederim:)

      Sil
  3. Bir çok kişinin favorisi :) güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kulan kuzum aslında sağlıklı olanı almak lazım içinde yok aluminyum vs bir sürü şey var benim kullandıklarımda.. Kanser olcaz =S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusummm bunu kesinlikle oneririm. Hem icerigi guzel hem de basarılı . Allah Korusun bebegim deme oyle:)

      Sil
  5. Ben bu ürünün papatyalısını kullandım. Terlememi o kadar çok arttırdı ki, hiç memnun kalmamıştım ama kokuyu önlediği bir gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terlemenizi mi arttırdı? İlk defa boyle bir sey duydum. Cok sukur ki boyle bir sorunla karsılasmadm. Gerci ben normalde de cok terleyen bir insan degilim ama:)

      Sil