5 Haziran 2014 Perşembe

E.l.f Cream Eyeshadow - Candlelight

Merhaba.
Bugun sizlere ne yazik ki ülkemizde olmayan bir markanın krem farından bahsetmek istiyorum. Krem farlara olan duskunlugumu surekli dile getiriyorum. Bu farı da E.l.f 'ten yaptıgım  online bir alısveriş sırasında hic dusunmeden sepete attım.
Farın kavanozu plastik. Genelde cam kavanozlardan hoslansam da cok dert etmedim. Farla birlikte minik bir fırca da geliyor.Fakar fırca far surmeye musait degil. Su an kim bilir o fırca nerelerde? 
İcerisinde sarılık barındıran krem-beyaz , kırık beyaz bir renk. Mum ışıgı rengi nasıl bir renktir bilmiyordum ama gorsellerden baktıgım kadarıyla bu renge benzedigini soyleyebilirim.  Oldukca dogal ve hos bir rengi var bence.
Kıvamı da yumusacık. Ben uygularken parmagımla uygulamayı tercih ediyorum ve zaten yumusak olan kıvamı parmagımı surmemle daha da yumusuyor. 
Gel gelelim yapısına;
Kısın kullandıgımda bu fardan cok memnundum.Tam istedigim bir renkti ve baz kullanmadan dahi harika sonuc veriyordu. Ayrıca gun icerisinde akmıyor , kaybolmuyordu. Cok hafif birikme yapabiliyordu. Fakat yaz gelip havalar ısınınca ( ki Antalya'ya tam anlamıyla yaz geldi) kısın aldıgım performansı alamamaya basladım. Bazla kullanmama ragmen 3-4 saat icinde goz kapaklarıma birikme yaptı ve daha da kotusu rengi hafifledi. Ayrıca ben swatchını yaparken bitanem de farketti ve " bu neden boyle putur putur oldu?" diye sordu. Nedenini bende bilmiyorum ama son zamanlarda objektif bir bicimde dagılmıyor ve bu da beni hayli ugrastıyor.
Swatchlardan durumu daha net yansıtabilecegimi dusunuyorum.
Swatchlarda da minik pütürcükler belli oluyor. Cabuk kuruması o pütürcükleri dagıtmayı tamamen imkansız hale getiriyor.
Kısın cok memnundum  ama su an değilim. Bildigim kadarı ile Elf yeni krem farlar cıkardı. Bir de onları deneyecegim. 
Siz bu urun hakkında neler dusunuyorsunuz?
Bana onerebileceginiz krem far var mı ?

8 yorum:

  1. Color Tattoolar yaz kış harika performans sergiliyor (bazı renkler hariç) Rengi çok güzelmiş keşke yazında kullanılabilir olsaymış kuzum yaa tüh =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske tatlım ama yılmadım. Bu seri yavas yavas kalkıyor yenilerini deneyecegim:) Color tattolar cok harika bencede :)

      Sil
  2. Elf krem ürünlerde böyle sorunlar çıkartabiliyor, yapıları çarçabuk bozuluyor :) Bende de bu tarz bir krem ürünü aynı kaderi paylaştı. Krem farlarda Maybelline bir harika <3 Muhtemelen biliyorsundur zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmayacaksın ama Maybellineler ile daha yeni tanıstım ve su an bayılarak kullanıyorum. Keske daha once alsaymısım diye hayıflanıyorum.. Aaa gercekten mi ? Yapısı bozulduysa cope atmam gerekir hemen:)

      Sil
  3. Rengi çok güzelmiş bebeğim keşke pütür pütür sorunu olmasaydı acaba bozuldu da mı pütür pütür oluyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım yapısı bozulmus olabilir de kendisi daha yeni cok olmadı ki alalı ustelik alınca da hemen acmamıstım yani:)

      Sil
  4. aslında rengi çok tatlıymış ama kışın bile gözünde far durmayan bana pek yaramayacak gibi duruyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısın bile durmuyosa yazın hic gecinebileceginizi sanmıyorum. Ben de cok buyuk umutlarla almıstım ama bosa gitti :)

      Sil