21 Haziran 2014 Cumartesi

Wet n Wild - Sweet As Candy

Wet N Wild ulkemize gelmesini sabırsızlıkla bekledigimiz markalardan biriydi. Uzun suren bekleyiş sonucu Gratis bu guzel markayı bizlerle bulusturdu. Benim aklımda da en basından beri 3 palet almak vardı. Bunlardan biri de bugun ki konugumuz olan Sweet As Candy paletiydi. 
Paletin ambalajı kaliteli degil ne yazik. Yine de kapagının seffaf olması renkleri gormemizi sagladıgı icin bir artı sayılabilir. 

Palette kaş altı , crease ve goz kapagında kullanılmak uzere 3 renk bulunuyor. Kas altı icin sedefli kırık beyaz , crease yani kırısık bolgesi icin cok cok hos orta koyulukta icinde hafif bronzluk barındıran bir kahve , goz kapagı icinse tatlı bir pembe rengi var. 
Renklerin birbiri ile uyumu oldukca guzel ve gunluk kullanım icin sahane. 
Paletteki renkler oldukca yumusak , kolay renk veriyorlar. Kas altı icin uygun olan renk paletteki 2 renge gore daha az pigmentli. Crease ve goz kapagı rengi ise oldukca pigmentli. Fırcaya alırken cok hafif tozutma sorunu var ama uygularken goz altlarına dokulmuyor. Ben baz ile uyguluyorum  sabah surdugum far ben temizleyene kadar bozulmadan , akmadan , silikleşmeden  duruyor. 
Wet n Wild sadece Gratis'de bulabilecegimiz bir marka. 3 lu paletlerin fiyatı ise 14.9 lira. 
Bu tonlarda makyaj yapmaktan hoslanıyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ...

4 yorum:

  1. Walking on Eggshells'i aldım ama aklım da bunda itiraf ediyorum :) Ben de seninle aynı düşünüyorum pigmentasyonu ve kalıcılığı başarılı. Güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim istedigim paletlerden biri de Walking on Eggshells'di Onu da aldım. Bu paleti de kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. bende bunu beğendim birde simli olanı beğendim arada kararsız kaldım
    hala gidip alacağım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım renklerin uyumu ve pigmentasyonu harika. Almanı oneririm:)

      Sil