23 Temmuz 2014 Çarşamba

Clinique Cekilişi Kazananı

Clinique urunlerinden olusan cekilişim sonuclandı.

 Yorumları ile surekli beni destekleyen takipcilerime +1 hak verecegimi yazmıstım. Bundan sonra ki cekilişlerde de boyle bir hak koymayı dusunuyorum.
Cok geriye gidemedim. Mayıs ayının 1'inden itibaren kontrol ettigimde Alice Makyaj Diyarında , Buse ve Sansa Fashion +1 hak kazandılar. Onların ekstra haklarını listenin sonuna ekledim.
Gecerli katılımlarla ve haklarla toplam 307 kişi katıldı cekilişime.
Sonucu Random.org ile beliredim ve kazanan 7tepe oldu.
İletişim bilgilerini balbocegiilekozmetik@gmail.com adresine gondermeni bekliyorum.
24 Temmuz 12.00'a kadar bana ulaşmazsa ne yazik ki cekilişi tekrar etmek zorunda kalacagım.

1 yorum:

  1. çok mutlu oldumm teşekkür ederim bu güzel hediyeler için.. :))

    YanıtlaSil