15 Temmuz 2014 Salı

Flormar Beauty Toys - Cookie Monster

Flormar son cıkardıgı Beauty Toys oje koleksiyonu ile tırnaklarımızı renklendirdi. Bu koleksiyondaki renklerin her biri sahane ve tam anlamı ile yazlık. Ben de bu koleksiyonada ki renklere kayıtsız kalamadım ve bir kac rengini aldım. İlk aldıgım renk cok cok bir mavi olan ve adını tam anlamıyla hakeden Cookie Monster oldu.
Cookie Monster lilaya donuk sogul alt tonlu bir mavi. Seker mi seker bir renk.
Cookie Monster 2. katta rengini gayet guzel veriyor. Surerken cizg cizgi olmuyor bu ozellikleri artı . Normalinde ojelerin kalıcılıkları konusunda yorum yapamasam da bu oje hakkında yapabilecegimi dusunuyorum.İlk surdugumde ertesi gun uclardan atmıstı. Bunun suclusu ise kumlarla oynamamdı. Net bir yazı yazmak icin tekrar surdum ve  bugun 2. gun olmasına ragmen uclardan atmaya basladılar. 
Bence buyuk bir sorun degil bu. Zaten ojelerimi tırnaklarımda uzun sure tutmuyorum. 

Siz Flormar'ın Beauty Toys Ojeleri hakkında ne dusunuyorsunuz? Favori renginiz hangisi?

Clinique urunlerinden olusan cekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ.

8 yorum:

  1. Bu seriden en sevdiğim renk benim de bu oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Renk çok güzelmiş,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir rengi var ellerine de çok yakışmış kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim kusumm. Senin harika nail artların yanında cok komik dursalar da rengi hos gercekten:)

      Sil
  4. flormar dan oje almıyorum artık kalıcılık yönünden çok zayıflar.onun yerine aynı fiyatta pastel ojeler kalıcılık yönünden çok daha başarılı.3.gün bile atmıyor tırnak uçlarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel ojeleri ben de cok begeniyorum ama her zaman her rengini bulamıyorum. Kesinlikle Pastel cok basarılı:)

      Sil