25 Temmuz 2014 Cuma

Gratis Bayram İndirimi Alışverişi

Merhaba.

Bekledigimiz Bayram indirimleri geldi . Eğer almak istedikleriniz varsa stoklar tukenmeden kosun kızlar.
Ben sadece ihtiyac alısverişi icin Gratis'in yolunu tuttum. Listemin de dısına cıkmadan minik bir alısveriş yaptım.
Daha onceden Eklips Eyeliner fırcasını almıstım begenince 2 fırcasını daha aldım. 
Eklips Concealer Fırcası 3.5- 4 lira civarında.
Eklips Far Fırcası . Bu fırcaya anlam veremedim. Turkce olarak Far Fırcası yazıyor . İngilizce olarak ise golgelendirme fırcası yazıyor . Bence ikisi icin de kullanıma uygun. Fiyatı 2.95 lira.
Cyrstal Essence Papatya ve Yeşil Caylı Roll-on . Bu roll-on'un Narlı olanını kullanıyorum cok azaldı. İndirimde olan urunler arasında yazmıyordu ama magazaya gitmişken " bir bakayım " dedim  İyi ki de bakmısım. İndirimde fiyatı 6.9 liraydı.
İndirimde tek bir renkli kozmetik urunu aldım. O da tamamen ihtiyactan. Kahverengi bir eyelinera ihtiyacim vardı. Maybelline eyelinerlardan memnun kaldıgım icin kahverengisini aldım. Fiyatı 12.5 liraydı.

Bu indirimi gayet guzel atlattım.Siz indirimlerden neler aldınız.İndirimleri nasıl buldunuz ?


22 yorum:

  1. Bence indirimler gayet güzeldi canım :) Gratis de Watsons da elinden gelenin en iyisini yapmış :) Güzel günlerde kullan yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes indirimden birşeyler kapmış :) ben de yaptım...
    bu arada blogumdaki çekilişe beklerim :)
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
  3. O roll on u ilk kez gördüm canım. Nasıl memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Narlısını kullanıyorum cok memnunum. İcerigi cok guzel. Terlemeyi degil ter kokusunu mineral tuzlar sayesinde engelliyor. Harika bir roll-on .Deodorantlara ve Roll-on lara alerjim var ve su ana kadar kullanabildigim tek urun bu. Kesinlikle tavsiye ederim:)

      Sil
  4. eklips eyeliner fırçasını bende kullanıyorum çok memnunum :) aldıklarını güle güle kullan bende yeni bi blog açtım banada beklerim :) http://cemrecikk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coke tesekkur ederim. Gercekten kaliteli fircalar :-)

      Sil
  5. Güle güle kullan kuzum :) Hiiç kozmetik alışverişi yapmadım ben bu indirimde ama sadece Cosmetica dan aldıklarımız 85 küsur tuttu =S Gerçi baya ihtiyaç alındı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo kusum baya sey almissin. Tebrik ederim kozmetik almadigin icon . Tesekkur ederim balim:-)

      Sil
  6. Ben de çok abartmadım bu sefer. Doyduk mu ne=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Itiraf etmem gerekirse peak doydugum soyelenemez. Agustos`un sonunda yurt disindan bir arkadasimiz gelecek. On a bolca siparis verecegim I in abartmadim:-)

      Sil
  7. Güle güle kullan! Fırçalar gerçekten çok hesaplı. Ben bir tek The Balm far bazı aldım, sonunda bu indirimde buldum! Bugün de gidip pişik kremiyle saçı ısıdan koruyan sprey alacağım. Hepsi de ihtiyaçtan, kendimle gurur duydum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm bazı bulmana cok sevindim. Guzel gunlerde kullan. Tebrik ederim sadece ihtiyac alısverişi yaptıgın icin :)

      Sil
  8. Roll-ondan bende aldım kuzum bugün.Benimki de bitmişti. :)
    Güle güle kullan hepsinii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim bebegim . Sen de guzel gunlerde kullan:)

      Sil
  9. Kuzum çok şaşırdım gerçekten bu kadar ürünle kurtulmana :)) Ama en iyisini yapmışsın bebeğim ben de ihtiyaçtan fazlasını almadım. Güle güle kullan hepsini kocamaaan öpüyorum :*:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de opuyorum kocaman. Cok tesekkur ederim. Bir sure alısveriş yapmayacagım icin sadece istediklerimi aldım. Bize kocaman aferinler o zaman :)

      Sil
  10. Roll onların indirimde olduğunu ben de bilmiyordum bilseydim yedeklerdim kesin çünkü çok memnun kaldım.Far fırçası dediğin gibi hem gölgelendirmede hem de baz olarak uygulamada gayet iyi iş görüyor.Kahverengi eyelinerim benim de bitmek üzere sayende hatırladım :))Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tsekkur ederim. Sen de aldıklarını guzel gunelrde kullan:)

      Sil
  11. Güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil