5 Ağustos 2014 Salı

Essence Bloom Me Up Oje - 03 Blooming Tender

Essence Bloom Me Up koleksiyonuna hem tatlı renkleri hem de birbirinden guzel ambalajları ile hepimiz bayılmıstık.
Ben de Bloom Me Up koleksiyonuna karsı koyamayıp 03 numaralı Blooming Tender ojesini aldım. 
Blooming Tender içerisinde turunculuk barındıran bir somon rengi.  
Tam anlamıyla yaza uygun olan bu pastel rengin surumu ne yazik ki rengi kadar guzel degil. İlk katı surdugumde tamamen hayal kırıklıgı yasadım. Daha surmemle birlikte çizgi çizgi durması bir oldu. İlk kat icin cok sorun etmesem de ikinci katı surdugumde de ne yazik ki tamamen opaklasmadı ve son olarak 3. katı surdugumde tırnaklarımda ki rengi yakalayabildim. 3 kat surmeme ragmen kuruma hızı top coat ile yavas degildi. Fakat gelin gorun ki 3 katta kalınlasan oje darbelere dayanıksız hale geldi. Tırnaklarımda da bu darbelerin etkilerini gorebilirsiniz. 

Kalıcılıgıda yine ojenin kalınlasması ile azaldı. 1. gunun sonunda uzlardan fire vermeye basladı.
Rengi cok guzel olsa da ne yazik ki surumu ve kullanımı cok zor bir oje . 

8 yorum:

  1. Aaaaa aynı ojeyi ben de kullanıyorum tatlım ama ben de hiç böyle sorun çıkarmadı :)
    Rengine de ayrı bayılmıştım ben, hele ki bronz tenle çok güzel uyan bir oje :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gercekten mi?
      Rengi cok hos gercekten ama biz pek anlasamadık. Surulmek bilmedi bir turlü :)

      Sil
  2. Bunun rengine bende bayılmıştım ama daha önceden yorumlarını okuduğum için hiç bakmadım bile. Essence güzel oje renkleri yapıyor ama keşke yapılarına da özen gösterse :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusum bir tek sorunun bende oolmadıgına sevindim. Renkleri cok guzel ama haklıısn yapıları daha guzel olmalı :(

      Sil
  3. Yaaa ilk gördüğümde rengi ne güzel dedim ama sürümü zor olan bir ojeyi kimse almak istemez sanırım :(

    YanıtlaSil
  4. Bu somon renklerine ayrı bayılıyorum, daha iyi bir markanın böylesi ara rengini almalı ama Essence ojeleri beni de her defasında cezbediyor, almadan duramıyorum :) Çok yakışmış bu arada :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajları o kadar tatlı ki kesinlikle cezbediyor. Rengine ben de bayılarak almıstım ama hem surmek hem kullanmak o kadar zor ki resmen işkence gibi:) Ayyy cok tesekkur ederim canımmm :)

      Sil