12 Eylül 2014 Cuma

Elf All Over Color Stick - Spotlight

Merhaba
Elf ne yazik ki ülkemizde olmayan uygun fiyatlı markalardan biri. Ben bugun sizler icin All Over Color Sticklerinden Spotlight rengini inceleyecegim.
All Over Color Stickler cok amaclı urunler. Gözlere , dudaklara ya da yuze  aydınlatıcı , allık , kapatıcı olarak kullanılabiliyorlar.
Elf All Over Color Sticklerin ambalajı ne yazik ki cok kaliteli değil. Kırılmaya musait bu yuzden cantaya atıp cıkmak sorun yaratabilir. Ruj gibi alttan cevrilerek dısarı cıkıyor.
 Spotlight içerisinde sim , parıltı bulundurumayan , doğal bir inci ışıltısı barındıran aydınlatıcı olarak kullanmaya uygun olan bir bej rengi.Bu arada goruntu kirliliği icin de cok ozur dilerim.
Göründüğü gibi katı değil. Oldukca kremsi , kolay uygulanabilir yapısı var. Rengini cok yogun vermese de yeterli sekilde veriyor. Bu sayade disko topuna donmek de imkansız hale geliyor. 

Ben parmaklarımla urunu ısıtıp kas altına ve elmacık kemiklerine aydınlatıcı olarak kullanmayı tercih ediyorum. Kas altına ve elmacık kemiklerine oldukca hos bir ısıltı katıyor. Ayrıca sabah surmeme ragmen aydınlatıcı etkisi tum gun devam ediyor. Kalıcılık konusunda da basarılı. Ustelik altına fondoten ve baz kullanmamama ragmen uzun sure dayanıyor.
Aldıgımdan beri elimden dusuremedim desem yeridir. Ben cok cok memnun kaldım. Fiyatına oranla cok basarılı oldugunu soylemeliyim.
Elf All Over Color Sticklerin fiyatı ABD sitesinde 1 $ iken İngiltere sitesinde 1.95£ Eğer denemek isterseniz riski göze alıp İngiltere sitesinden sipariş verebilirsiniz. Su an İngiltere sitesinde 10£ ve üzerine ücretsiz kargo kampanyası var.
Siz ELF urunleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Favori aydınlatıcı urununuz hangisi? 

2 yorum:

  1. Şekercim güzel günlerde kullan <3 Elf ürünlerini bir seviyorum bir sevmiyorum, bazı ürünleri gerçekten iyi, bazıları ise neden aldım sorunsalı yaşatıyor, yine de çoğu ürünü fiyatının cazip haline göre dikkat çekici. Bir de yenilikçi bir marka, sürekli yeni ürünler piyasaya sürüyor, bu açıdan da iyi. Keşke Elf, Türkiye'de satılmaya başlansa da rahat rahat mıncırsak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekercim tesekkur ederim.:))
      Ayy keske gelse ya ben cok seviyorum ama butun standı hic dusunmeden eve tasıyabilirim. Bazı urunleri konusunda haklısın ama nedense Elf'e karsı ayrı bir sempati duyuyorum. Belki urun cesitliliği ve uygun fiyatlılıgı nedeniyledir.:))) <3

      Sil