7 Ekim 2014 Salı

Kıehl's Alışverişim

Merhaba.
Bayram indirimleri boyunca birçoğumuz bol bol alışveriş yaptık. Ben de bu indirimleri es geçmeyip alışverişimi yaptım. İndirimde yaptıgım alışverişlerin yazısını daha yazmaya fırsat bulamadım ama dun yaptıgım Kiehl's alısverişimi hemencik yazmak istedim.

Ben hem evime yakın oldugu icin hem de magazada gordugum ilgiden cok memnun kaldıgım icin Maltepe Carrefour Kiehl's magazasından alısveriş yapmayı tercih ediyorum. Dun de magazaya yeni cıkan ve benim cok merak ettigim serumu ile ilgili bilgi almak icin gitmiştim. Gülcan Hanım cildimin yaglanma egilimi gosterdigini ve parlamaya basladıgını soyledi. Ben de bir kac gundur bu durumu yasadıgım icin cozum arayısındaydım. Cildimde ki yagı emecek aynı zamanda hassas cildime zarar vermeyecek Amazon Kili Maskesini onerdi. O kadar güzel cilt analizleri yapıyor ki su ana kadar tavsiye ettiği hic bir urunde sorun yasamadıgım icin hemen aldım.

Kiehl's magazasını ziyaret ettiginizde size özel cilt analizi yapılıyor ve cildinize uygun sample urunler denemeniz icin veriliyor. Ayrıca alısveriş yaptıktan sonra torbanızın icerisinden cok ince dusunulmus bir kart cıkıyor. İtiraf etmeliyim ki bu hassas detaylar markaya olan baglılığımı cok daha arttıyor.


4 yorum:

  1. Hasret kaldığımız görevli profili :) Umarım Ankara'daki Kiehl's çalışanları da böyledir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Her yerde boyle ilgili gorevliler olsa ne güzel olur:)

      Sil
  2. Güle güle kullanın. Kiehls online alışverişe başlasa keşke. Bende gece serumunu merak ediyorum. Ayrıca incelikler zarif detaylar hoşumuza gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece serumunu ben kullanmayı cok istesem de Gulcan Hanım o serumun cildime uygun olmadıgını soyleyip bana aldırmıyor . Boyle acık sözlü olması da benim cok hosuma gidiyor. Online olmasa da telefonla sipariş verebilirsiniz :)

      Sil