26 Kasım 2014 Çarşamba

Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik

Merhaba,

Garnier Rahatlatıcı Tonik ilk etapta parfüm , alkol ve renklendirici içermez ibaresi ile gözleri üzerine çekiyor. Ardından hassas ciltlere uygun olusu benim gibi hassas ve alkollü tonik kullanmaktan çekinenler için biçilmiş kaftan oluyor.

Garnies Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik ; hassas , makyajdan kolayca yıpranan cildi vitaminler eşliğinde canlandırmayı , yenilemeyi ve yumuşatmayı ; içerisinde bulunan nilüfer özleriyle cilt problemnlerini gidermeyi ve cildi rahatlatmayı vaat ediyor.

Garnier Rahatlatıcı Tonik ; cildi gercekten rahatlatıyor mu ? Benim cildimde etkisi nasıl oldu?

Rahatlatıcı Toniği 1.5 aydır hiç aksatmadan her gece ve bazı gunler de gündüzleri uyguluyorum. Kullandığım sure boyunca cildimde herhangi bir tahrise, aknelenmeye , sivilcelenmeye , kızarıklıga yol açmadı

Temizlenmiş cildime uyguladığımda cildimin rahatladığını hissettim ki bu donemlerde benim cildim için oldukca onemli. Çünkü havaların soguması ile benim cildim suyla temas eder etmez kıpkırmızı bir hal alıyor ve  rahatsız edici bir his olusyordu Bu tonik o hissi gercekten giderdi ayrıca yuzumu yıkadıktan sonra cildimi yumusatarak olusan gerginliği ortadan kaldırdı.  Cilt problemleri konusunda ise bir işe yaradığını düşünmüyorum. 
Eğer hassas bir cildiniz varsa , alkolsuz bir tonik arayısındaysanız sans verebilirsiniz. Karma - yaglı , problemli bir cildiniz varsa ise etkisini goreceginizi düşünmüyorum. Bu arada parfum içermemesine ragmen toniğin hafif , hoş bir kokya sahip olduğunu da belirtmek isterim. 

Bittiğinde tekrar alır mıyım? 
Elimde su an Loreal tonik var. O bittikten sonra ise Bebak tonik denemek istiyorum. Eğer Bebak bulamazsam bu toniğe sans verebilirim.

Cilt bakımında tonikleme aşamasını atlıyor musunuz ? Sizin hassas ciltler icin onerebileceğiniz tonik var mı?


2 yorum:

  1. Tonik kullanmayı ben de seviyorum. Garnier temizleme suyunu sevemediğimden diğer ürünlerine karşı da önyargılıyım ama belki bir şans verebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neden begenmedin ki temizleme suyunu .Ben cok memnunum oysa ki :)

      Sil