11 Kasım 2014 Salı

Garnier Göz Altı BB Krem

Günaydın
Bugun yine bir göz çevresi urunu ile karşınızdayım. Bugun ki konuğum bir çok ürününü kullanıp memnun kaldığım Garnier'a ait Göz altı bb kremi.
Garnier'in Göz Altı BB Krem'ini göz çevrem çok kuruduğu ve kapatıcı dahi süremdiğim zamanlarda belki nemlendirir ve kullanabilirim diye düşünerek almıştım. Peki ya Garnier Göz Altı BB Kremden memnun kaldım mı ?
Ürün tüpte ve  Bilyeli bir ambalaj içerisinde. Bu şekilde tüpte ve bilyeli olması hem uygulamayı kolaylasıtıyor hem de parmaklanmaya gerek kalmıyor. Böylece hijyenik yapısını koruyor. Fakat bilyesinin etrafına urun akıp kötü bir görüntü oluşturabiliyor.
Garnier Göz Altı Kapatıcısı BB Krem'in likitimsi bir yapısı var. Bildiğimiz kapatıcılara göre olducka sıvı ve cok hafif bir yapıya sahip. Bildiğim kadarıyla ürünün ülkemizde Açık ton ve orta ton olmak üzere 2 rengi var ki bu başlı başına büyük bir eksik. Çünkü açık rengi bile bana bir tık koyu gelirken benden daha beyaz tenlilere hiç uyum sağlamayacaktır.
Yapısı oldukca hafif ve kolay dağılıyor. Göz çevresinde ağırlık yapmıyor ve göz çevresini kurutmuyor. Aksine bir miktar nem verdiğini bile söyleyebilirim ama ben yine de nemlendiricimin üstüne kullanmayı tercih ediyorum.
Kapatıcılığı fazla değil. Yoğun göz altı morluklarınız varsa sizi tatmin etmeyecektir. Eğer göz çevreniz sorunlu değilse kapatılığı orta derecede olduğu için size yeterli gelecektir.

Çoğu zaman öğlene doğru sürdüğüm kapatıcının akşam 9 gibi eve döndüğümde tamamen olmasa da bir miktar  kaldığını söyleyebilirim.Kapatıcımın üzerine sabitleyici bir pudra kullandığım zamanlarda kalan miktarın daha fazla olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ayrıca hafif yapısı sayesinde göz altlatımda birikme , topaklanma yapmaması da güzel.

Bence ürünün tek eksisi renk skalasının yetersiz oluşu.  Eğer cildinize uyacağını düşünüyorsanız, hafif yapılı , orta düzeye yakın kapatan bir kapataıcıya ihtiyacınız varsa denemenizi tavsiye ederim.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Hakkında ne düşünüyorsunuz? 

4 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum ve çok memnunum, diğer kapatıcılar gibi değil, bilyesi hafif soğuk etki bıraktığı için sanki daha iyi geliyor, hem de katı bir görüntü bırakmıyor, cilde uyum sağlıyor hemen, yani memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende begeniyorum ama elimde cok daha iyi kapatıcılar oldugu icin hep ihmal ediyorum:(

      Sil
  2. Göz altlarında birikme yapmaması güzelmiş.

    YanıtlaSil