23 Kasım 2014 Pazar

Kendi Koleksiyonumdan Seçtiklerim - 2

Merhaba
Bir suredir blogumla ilgilenemedim. Bunun tek sorumlusu vizelerimdi. Vizeleri atlattığıma göre yeni yazılarla buradayım.

6 Kasım'da yayınladıgım ve daha sonra yayınlamaya fırsat bulamadıgım "Kendi Koleksiyonumdan Seçtiklerim" yazı dizisinin 2. yazısı ile karsınzdayım.
Geçtigimiz zaman içerisinde hem vizelerim hem de rahatsızlıgım nedeniyle makyaj yapamadım o yuzden yazacak bir sey de yoktu zaten.
Bu hafta ihmal ettigim urunler ;
* E.l.f Gotta Glow Aydınlatıcı : Bu urunu cok buyuk hevesle aldım ama kullanmamıstım. Bu hafta aydınlatıcı tercihim Gotta Glow'dan yana.
* E.l.f 32 li Far Paleti : Bu paleti geçen yıl almıstım ama cok kullanmadım. Hakkını vermedigim urunlerden. O yuzden kullanmak istiyorum.
* Nars Light Reflecting Setting Pudra : Nars'ın ısı yansıtan sabitleyici pudrasını kapatıcımı sabitlemek icin kullanacagım.
* Essence Far Bazı : The Balm ve Hard Candy bazlardan sonra elim gitmemişti. Havalar sogukken rahatlıkla kullanabilirim.
*Artdeco maskara bazı : Yazısı kısa sıure sonra gelecek. İhmal etmiyorum ama kullanmak hosuma gidiyor.
*E.l.f Kapatıcı - Aydınlatıcı : Elimde o kadar cok kapatıcı var ki hangi birini kullansam karar veremiyorum. Hazır bu hafta E.l.f urunlerine yer vermişken kapatıcı tercihimi de E.l.f'den yana yaptım.
* Loreal False Lash Wings Maskara : Bu maskarayı begeniyorum. Kurumadan ve zamanı dolmadan kullanayım bitsin.
* Rimmel London Glam Eyes Eyeliner : Bu liner kabusum oldu. Azıcık da olsa kullanayım. Yazısı gelecek.
* Maybelline Kahverengi Jel Eyeliner : Kahverengi sever biri olarak bu hafta bu lineri kullanacagım.

Bu hafta hep E.l.f urunlerine yer verdim . Hafta sonu da sizleri bir E.l.f suprizi bekliyor olabilir. 

SETRMS İpek Eşarp  Cekilişinie katılmayı unutmayınız.

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım, umarım vizelerin de iyi geçmiştir. Elf ürünlerini kullanmadım daha önce, instagramdan aldım kargo gelecek benim de Elf ve Hard Candy ürünlerim olacak nihayet :)

    Benim bloğuma da beklerim severek takip ediyorum seni blogger hayatıma girmeden önce de okuyordum bloğunu :) umarım senin kadar başarılı olabilirim bloggerlık hayatımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Umarım iyi geçmişkerdir ve yuksek not alabilirim. Elf gercekten güzel urunlere sahip ama arada beni hayal kırıklıgına ugratan urunler de cıkmıyor değil. Umarım sen de begenirsin aldıklarını.

      Ay ne kadar güzel sözler bunlar cok mahcup oldum :)) Ben de takip etmeye basladım seni:))

      Sil
    2. Ürünler bugün gelir bakalım memnun kalıp kalmadigimi yazacağım sayfamda :-) Takip için teşekkürler canım her zaman beklerim öpüyorum

      Sil
  2. O far paletine çok kem gözle baktım :) Çok beğendim, renkleri tam benlikmiş. Güzel günlerde kullan inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Ben de renklerine bayılarak almıstım ama sonra elimi suremedim. Artık hakkını vererek kullanmak istiyorum:)

      Sil
  3. Elf kapatıcı ve aydınlatıcı ikisini bir ara çok sık kullandım. Aydınlatıcısı çok hoşuma gidiyordu. Şimdi düşününce neden bıraktım bilemedim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de su sıralar deneyimliyorum. Umarım memnun kalırım :)

      Sil