16 Aralık 2014 Salı

Avene Termal Su

Merhaba
Avene  benim güvendiğim , ürünlerini başarılı buldugum dermokozmetik markaların basında geliyor. Üstelik fiyatları da oldukca uygun. Bugun de sizlere yazın aldıgım ama kullanmak icin havaların sogumasını bekledigim Avene Termal Sudan bahsetmek istiyorum.

Nedir bu termal su ? Cilde ne gibi etkileri olur ? 

İçlerinde degerli ve zengin  elementler bulundurup cilde fayda saglayan mineral etkili sprey sulardır.
* Cildinizde hissettiğiniz rahatsızlık, kaşıntı, kuruluk, batma gibi hislerde rahatlama sağlamaya yardım eder, gerginlik ve batmalar da azalma sağlar. 
 Güneşlendikten veya rüzgarlı havalar nedeniyle oluşan gerginlik hissini yatıştırmaya, spordan sonra ferahlık hissi vermeye, tıraş, peeling, epilasyon gibi bakımlarınızdan sonra cildinizi yatıştırmaya yardımcı olur. 
* Cilde ferahlık, serinleme, yatışma vermeye ve cildinizi güçlendirmeye yardımcı olur.
* Hassas ciltlerde yatışma, rahatlama ve ferahlama hissi sağlamaya yardımcı olur .

Avene Termal suyun sprey başlıgı oldukca kullanışlı. Sprey baslaıktan su homojen bir şekilde püskürüyor. Bu da kullanımı kolaylastırıyor. 

Bu kadar cok vaadi olan termal sular gerçekten vaatlerini yerine getirmede basarılılar mı ? Kullandıgım sure boyunca memnun kaldım mı ?

Oncelikle hassas bir cildim var. Havaların sogumaya baslaması ile daha da hassaslasıyor. Yanaklarım kıpkırmızı oluyor ve adeta ates topu gibi cayır cayır yanıyor . Hal boyle olunca bana da yuzumu yatısıtrmama yardım edecek urunler aramak dusuyor. Neyse ki Avene Termal Su bu konuda bana cok yardımcı oldu. Hassaslaşan , kızaran cildimi tam da vaat ettigi gibi anında yatıstırdı.  Ayrıca peeling yaptıktan sonra kızaran cildim de Avene termal su sayesinde rahatlıyor. 

Cildimi rahatlatmasının yanı sıra itiraf etmeliyim ki ben bu urunu sabahları yuzumu yıkamak icin kullanıyorum. Nasıl ? diye irkilip şaşırmıs olabilirsiniz. Sabahları uyandıgımda yüzüme su serpip , arındırdıktan sonra Avene termal suyu sıkıyorum. Cildimi gercekten rahatlamıs hissediyorum ve aynı zamanda sprey sayesinde uyanmıs oluyorum.

Cildimi vaat ettiği gibi anında rahatlattı. Yuzumde herhangi bir aknelenmeye veya soruna neden olmadı. Avene Termal su benim beklentilerimi karşıladı. Eger hassas bir cilde sahipseniz Avene Termal suyu denemenizi tavsiye ederim. Bende ki boyu 300 ml. Aynı zamanda 150 ml ve cantada tasımak icin 50 ml boyları da var. 

Siz termal sular hakkında ne düşünüyorsunuz ? Gerekliler mi yoksa olmasalar da olurlar mı ? 


NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

2 yorum:

  1. Şuan avene kullanıyorum bende ve seviyorum ama yaz aylarında daha çok seviyorum kullanmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yazın da cok ise yarıyorlar kesinlikle. serin serin ohh mis :))

      Sil