31 Aralık 2014 Çarşamba

The Balm Autobalm - California

2014'un son gununden kocaman bir merhaba;
The Balm markasına hepimiz hayranız . Hem urun kalitesi , hem fiyatları hem de şu sıralar çıkardıgı paletler ile gonlumuzu fethediyor.

Ambalajı  The Balm'ın klasık espirili ambalajlarından. Karton bir kutunun icinden kalın kartondan olusturulmus mıknatıslı palet çıkıyor. İçerisinde 4 adet urun barındıran minik  bir palet bu.
The Balm'ın en yeni bebeklerinden sayılabilecek Autobalm paletlerin Hawaii ve California olmak uzere 2 çeşidi bulunuyor. En azından su an Gratisler de bu 2 çeşit mevcut.
Görür görmez bayıldıgım icin tercihimi California'dan yana yaptım.
Palet içerisinde.,
* seftali tonlu far olarak da kullanmaya uygun allık ,
* Cindy Lou Manizer'a muadil yine far olarak kullanılabilen pembe alt tonlu bir aydınlatıcı ,
* Hem crease bolgesi icin hem de kaslar icin kullanılabilecek mat acık kahverengi bir far,
* ve son olarak da göz kapagına ve liner uygulamaya musait içerisinde sarı simler barındıran bir kahverengi far bulunduruyor
Farların yapısı yumusak ve tozutmaya musait. Benim paletimde aydınlatıcı renginin etrafının kirlenmiş olmasının sebebi hep bu tozutma yuzunden .  Pigmentasyonları ise gayet iyi. 
Ayrıca hem allık , hem aydınlatıcı hem de liner olarak kullanmaya uygun urunler içermesi paletin oldukca işlevsel olmasını saglıyor. Dışarıda , ofiste makyaj yapanlar ve seyahata cıkarken yanına fazla urun almak istemeyenler icin biçilmiş kaftan. 
Autobalm Paletler'in fiyatı 33.5 lira. Gratis'in sık sık yaptıgı indirimlerle %40 %50 indirimle cok daha uyguna alabilirsiniz.
Gratis'e The Balm urunlerini bizlere uygun fiyatla ulastırdıgı icin teşşkür etmeyi de borc bilirim. 

Siz The Balm urunleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori The Balm urununuz hangisi ?

Seneye yeni bir yazı ile görüşürüz :))) 

Bunu yapmasaydım içim rahat etmezdi :)))))

14 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan,iyi seneler ;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok kullanışlı bir palet. Hawaii'dense California'ya daha çok içim ısındı.Ancak yine de benim favorim sanırım Mont Balm olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mont Balm'ı ben de begendim ama pek içime sinmedi tatlım. California bana da daha sıcak geldi ne yalan soyleyeyimm:))

      Sil
  3. Nude Tude.. Her zaman Nude Tude.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude Tude'u hep alayım deyip vazgeciyorum nedense :))

      Sil
  4. Öncelikle mutlu ve renkli bir yıl olması dileğiyle :)) Şeftali tonlu allığına ve aydınlatıcısına bayılarak aldığım California son çıkan ürünler içinde en sevdiğim oldu.Bunun hakkını vererek kullanabilirsem sonraki indirimler için Hawai de aklımda :)) Favorim tasarım ve çok yönlü kullanılabilmesi açısından Balm Jovi.Onun yeri çok ayrı gönlümde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim güzel dilekleriniz icin. California kesinlikle cok kullanıslı. Bir cok iş için kullanılabiliyor. Hawaii benim ilgimi cekmese de belki almayı dusunebilirim. Balm Jovi'm yok ama harika oldugunu dusunuyorum kesinlşikle :))

      Sil
  5. California'yı almışsın,güle güle kullan canım.
    Balm'ın denediğim pek çok ürününü sevdim ben ama son favorim Mont Balm olacak gibi: ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzeller güzeli Kelebegimm.
      Mont Balm bir cok kişinin favorisi olacak gibi duruyor. Boyle giderse ben de dayanamayıp alacagım zor tutuyorum kendimi:)

      Sil
  6. merhaba blogunuza size ozel bir tasarim isterseniz lufen bize yazın..

    YanıtlaSil
  7. Ben bu paletteki aydınlatıcı ve allığı seviyorum en çok. Diğer farlar çok klasik renkler bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de en cok aydınlatıcı icin aldım acıkcası Cindy Lou'da gözüm kalmıstı ama buyuk diye almak istemiyordum bu palet harika oldu :)

      Sil