15 Aralık 2014 Pazartesi

Uni Bebek Şampuanı

Merhaba
Bugun sizlere ilk şişesini bitirip ikincisini yarıladıgım sampuanımdan bahsetmek istiyorum. Başlıkta yanlıs okumadınız evet bu bir bebek şampuanı .Bebek şampuanını illa bebekler kullanacak değil ya. Beğeniyorsak biz yetişkinler de kullanabiliriz.

 Piyasada bir çok bebek şampuanı bulunmasına rağmen ne yazik ki içerikleri yetişkin şampuanlarından pek farklı değil. İçerik konusuna cok takılmasam da bu şampuanı A101'de gördüğümde üzerinde yazanlar dikkatimi çekti , fiyatı da uygun olunca denemekten zarar gelmez hiç olmadı fırçalarımı yıkarım diyerek hemen aldım. 

UNI Bebek Şampuanı piyasada ki bir çok bebek şampuanına nazaran çok daha iyi içeriğe sahip. Her kozmetik urununde oldugu gibi dermatolojik olarak test edilmiş. Bunun yanı sıra ; Alkol, paraben,sülfat, phthalate, SLS (Sodium Lauryl Sulfate) ve SLES (Sodium Laureth Sulfate) , boya ve alerjen madde içermiyor. İşte beni almaya iten de bu maddelerin olmayısıydı. 
Bu arada göz yakmayan bir formule sahip oldugunu da soyleyebilirim.

İçeriğinde SLS , SLES olmadığı icin köpürmüyor. Saçlarımı gerçekten temizledigini hissediyorum ve verdiği temizlik hissini beğeniyorum. Fakat biraz bol kepçe kullandığımı itiraf etmem gerekir .Kuru saçlara sahibim ,  saçlarımda herhangi bir yağlanmaya veya başka bir soruna yol açmadı. 

UNI Bebek Şampuanı ilk kullandıgım zamanlarda kuru saçlarımı sertleştirdi . Saçlarımı yıkadıktan sonra mutlaka saç kremi kullanmalıyım diye düşünüp saç kremlerini saçlarıma boca ettim. Fakat bir sure sonra saçlarım şampuana alıştı ve gerçekten saçlarımı beslediğini ve yumuşattığını hissetmeye başladım. Saçlarımın artık daha az döküldüğünü hissediyorum sanki.   

Kısacası ben UNI Bebek Sampuan'ını cok begendim. Bittikçe de alıyorum ama su sıralar aklım daha once kullanıp memnun kaldıgım Nude ve merakettigim Giovanni  markalarına da gitmiyor değil. Bu bittiğinde iki markadan birini seçme  olaslığım da yüksek. Fakat donem donem yine bu  şampuanı kullanacagıma eminim. 

Sizin favori sampuan markanız ne ?

NOT: Yeni Yıl Çekilişime katılmak icin TIKLAYINIZ...

7 yorum:

  1. Diğer şampuanlara göre Bebek şampuanları daha masum, bir ara bende bebek şampuanı kullandım. Çokta memnun kalmıştım. Fazla köpürmeyince, acaba temizlemiyor mu bu yaa? diye düşünmüştüm. Ama yıkadıktan sonra temizlediği daha iyi fark ediliyor. Mutlaka her daim evde bulundurulması gereken bir şampuan bence.


    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tüm bebek şampuanlarının içeriği bu kadar iyi değil. Uni'nin içeriği oldukca güzel. Sizin de begenmenize sevindim.

      Sil
  2. Bende saçlarımı sertleştirmesinden korkuyorum o yüzden ne kadar kullanmak istesem de bir türlü cesaret edip kullanamıyorum.Ama miss gibi koktuğu bir gerçekk! :)
    Uni'yi yazın kuzenim bizim minişlere almıştı,içerik açısından iyi olduğu için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusum bir sure sonra saç alısıyor . Temiz içerikli ama saç kurutmayan , sertleştirmeyen urun ise Nude sampuanı onerebilirim. Sls , sles içermemesine ragmen hatrı sayılır derecede de kopuruyor. Kokusu cok tatlı evett :))

      Sil
  3. Saçlarım yağlı olduğundan malesef bebek şampuanları bana yaramadı :s şampuan denemekten resmen kozmetik market gibi oldu evim:) ama şunu söyleyebilirim ki sebamed marka şampuanlar gerçekten kaliteli. denediklerim içinde saçıma iyi gelen tek marka sebamed oldu. Anti-dandruff adlı şampuanını kullanıyorum. Kuru saçlar içinde everday var. tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim ama şampuan seçerken sls içermeyen ürünler tercih ediyorum. Sebamedlerin içerisinde bildiğim kadarıyla sls , sles var :)

      Sil
  4. Bende bugün A101 den aldım kepek ve dökülme sorunum var umarım iyi gelir 🙏🏻🌸

    YanıtlaSil