29 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni Yıl Cekilişimin Sonucu

Merhaba

Çekilişe blogdan geçerli 95 katılım oldu.
Instagram'dan katılanların sayısı ise 188 oldu.
Toplamda 283 katılım gerceklesti.

Cekilişin sonucunu Random.org ile belirledim. Sonucu Instagra hesabımda Video ile belirledim.
İlk videoda sure uzun oldugu icin cıkmamıs ama izlemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz
Daha sonra videonun basını kestim ve tekrar aynı videoyu yukledim. Onu izlemek isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz.

283 Katılım icerisinden Random.org 42 numarayı seçti ve kazanan blogdan katılan Meral Unal oldu.
Kazanan kişiye ulaşmayacagımı belirtmiştim. 30 Aralık 23.59 tarihine kadar bana mail atmazsa ne yazik ki baska bir kazanan belirlemek zorunda kalacagım..
Kazanamadım diye uzulmeyin Instagram hesabımdan kısa sure sonra yeni çekiliş başlatacagım. :))

4 yorum:

  1. Yine kazanamadım neyse kısmet :) kazanan arkadaşı tebrik ederim benim blog çekilişime de beklerim

    YanıtlaSil