24 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbaşı İndirimlerinden Neler Almalı ? - 2

Yılbası İndirimlerinden Neler Almalı yazı dizimin ikinci partındayız. İlk bölümü okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İkinci bölümde far paletlerine yer vermek istedim. 
Benim kullandıgım ve memnun oldugum paletler oldugunu en basta belirtmem gerek. 
1) The Balm Nude Dude : The Balm'ın Nude Tude , Balm Jovi paletleri de cok hosuma gidiyordu ama renklerin hepsini kullanmayacagımı dusunup almıyordum. Nude Dude'u gördüğüm an benim olmalı diye düşündüm. Zaten çıktı ve yanılmıyorsam 10 gün sonra filan indirim başladı. Sabah erkenden erkek arkadasım benim icin bu paleti aldı. The Balm farları oldukca yumusak ve pigmentli. Birazcık tozutma sorunu var ama olsun varsın.

2) The Balm California Palet: Bu palet cok işlevsel. İçinde hem allık hem far olarak kullanılabilecek harika bir renk var. Ayrıca benim cok almak istedigim ama buyuklugundan dolayı yanasmadıgım Cindy Lou Manizer'ın minik boyu var. Bu da aydınlatıcı ve far olarak kullanmaya musait. Ayrıca crease bölgesine uygulma yapmak icin mat bir far ve kirpik diplerine liner şeklinde uygulamak icin harika ışıltılı bir renk bulunuyor. Minik ama kurtarıcı bu palet çekmecenizde yerini almalı.

3- 4- 5) Wet'n Wild Sweet As Candy , Walking On Eggshells ve Comfort Zone'un namını duymayan kalmadı sanırım. Harikalar. Ben 3 palete de bayılıyorum.

6) Maybelline Diamond Glow Paletler : Renkleri birbiri ile uyumlu bu paletler ile cok güzel makyajlar yapacagınza eminim. Farların yapılarını , renk verişlerini begeniyorum.

7)Flormar 07 numaralı far paleti : Yeni adıyla  Nude Dudes  .Kendisi benim ilk paletim olur. Bence her makyajseverin cekmecesinde yer alması gereken bir palet. Renkler ,farların yapısı , pigmentasyonları oldukca basarılı. Günlük - dogal makyaj yapmak isteyenler icin biçiilmiş kaftan.

8) NYX Caviar & Bubbles Far Paleti : NYX ola ki indirime girerse 10'lu paletlerine bakmanızı oneririm. Yine içerisinde dogal tonlar bulunduran bu paleti sizlere de oneririm.

NOT: Yeni Yıl Çekilişime Katılmak icin TIKLAYINIZ

4 yorum:

  1. Benzer bir yazı için ilk beş favori ürünümüz aynı canım :)

    YanıtlaSil
  2. Balböcüğü:) hepsi inanılmaz cazipler!Bu aralar Balm Nude Dude benimde favori alışveriş listemde indirimini sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay insallah bulursun canım. Nude Dude harika bir palet :))

      Sil