29 Ocak 2015 Perşembe

Artdeco Maskara Bazı

Merhaba
Uzun suredir yazmayı düşündüğüm , istediğim fakat bir türlü fırsat bulamadığım bir urun bugunun konugu. Maskara bazı almayı hic aklımdan gecirmemiştim. Ta ki Youtube'da Merve'nin videoları ile karsılasıncaya dek. Maskara bazı ile kirpiklerinde ki değişimi gördüğümde " ben de almalıyım" diye dusundum. Arayış içerisindeyken Douglas'da Artdeco urunlerinde %50 indirim oldugunu görüp denmek icin iyi bir fırsat olduguna karar verip hemen Artdeco Maskara Bazını aldım.

Artdeco Maskara bazı nasıl kullanılır ? Ne işe yarar ?

Siyah veya renkli bir maskara uygulamadan once besleyici balmı uygulayın. Gecelerigöz makyajınızı temizledikten sonra baz besleyici bir ürün olarak kullanılabilir. Kirpikler boyandıktan sonra da bakım yapmak icin uygundur.
Zengin besleyici maskara ballm mineraller ve alg özleriyle zenginleştirilmiştir. Özel formulu her kirpik telini kaplar ve daha uzun ve dolgun bir görüntü kazandırır. Kırmızı alglerdengelen özler nemlendirir , kirpiklerin esnekliğini arttırır ve ipeksi parlaklık kazandırır. Uyarıcı bio-enerji vericiler kirpikleri , kıl yogunlugunu arttırarak daha dolgun gösterir. 

Beyaz, klasik maskara ambalajına sahip ve kıl fırcadan olusuyor. Tamamen beyaz ve yogun bir yapıya sahip. Uyguladıgınızda bembeyaz kirpikler ortaya cıkıyor ve kurumasını beklemedne hemen ardından maskara uygulamak gerekiyor. 

Uyugladıktan sonra etkisine bayıldım. Kirpiklerim ciddi anlamda dolgunlastı , biraz uzadı . Etkisini net olarak göstermek icin daha once yazısını yazdıgım ve pek de memnun kalmadıgım Maybelline The Colossal Volum Express Maskara ile uygulama yaptım. 
Ben susuyorum ve sizi görsellerle basbasa bırakıyorum.

Aynı maskaranın bazlı ve bazsız kullanımı arasında oldukca buyuk fark var. Etkisinden memnun kalmadıgım Maybelline The Colossal Volum Maskara'yı bile bu baz sayesinde bitirmek uzereyim.
Kirpiklerim daha dolgun gözüksün diyorsanız maskara bazlarına sans vermenizi mutlaka oneririm. Ben artık bazsız maskara kullanabilecegimi düşünemiyorum.
Artdeco urunlerine Boyner ve Douglas Magazalarından ulasabilirsiniz. Maskara bazının indirimsiz fiyatı 48 lira.
Siz maskara bazları hakkında ne dusunuyorsunuz ? 

6 yorum:

  1. Aman Tanrım bu değişikliği gördükten sonra alırım ben bunu :) Hemen Boyner'e gitmeliyimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de bayılıyorum etkisine. Maskarasevdiren :))

      Sil
  2. Ben maskara bazlarıyla 2-3 ay önce tanıştım ve gerçekten artık onsuz olmuyor :)
    Artdeco denememiştim ama elimdeki bitince aklımda bulunsun.
    Bu arada sizi yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Ben henüz çok yeniyim fakat yine de uğramanız beni çok mutlu eder :)
    http://visneliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artdeco'dan ben cok memnun kaldım ama Clinique ve Estee Lauder'ı da merak etmiyor değilim :)

      Sil
  3. Gözlerin çok güzel maşallah <3 Maskara bazı kullanmaya üşenirim ben kesin maskaraya bile üşeniyorum bazen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm cok teşekkür ederim <3 Ay inan ben de senin gibiydim. Maskara surerken daha temizlemeyi düşünüyordum ama baz kullanmaya başladığımdan beri her gün kullanıyorum. O görüntü çok mutlu ediyor beni :)

      Sil