18 Şubat 2015 Çarşamba

Moshos Garden Shea & Vanilya El ve Yüz Kremi

Merhaba,
Bir süredir yoğunluktan ve yorgunluktan dolayi blogumla ilgilenemedim. Yorumlariniza bile gec cevap verebildim . Umarim ustumden su yorgunlugu atabilirim.


Bugun sizlere soguyan havalarda kurtarıcı olacak birurun tanıtmak istiyorum. Moshos Garden markasına ait Shea yağı ve vaniilya içeren el ve vücut kremi bugun ki konugumuz.


Ellerimi nemlendirme alıskanlıgım itiraf etmeliyim ki pek yok. Bu asamayı sürekli atlıyorum oysa nemlendirme aşaması ellerim icin cok önemli. Çünkü ellerimin üzerinde ve parmaklarımın kenarlarında  dishidrotik dermatit denen bir rahatsızlıktan müzdaribim. Yaz döneminde akut evresi ile cebelleşirken havarların soguması ile kronik evreye geçiş yapıyorum. Ellerim kuruyor , kabuklanıyor , çatlıyor. Doktorumun verdiği kremleri kullanmamn yanı sıra nemlendirici el kremleri de benim icin buyuk onem tasıyor.

Moshos Garden Shea ve Vanilya kreminin olukça yoğun olan yapısını gördüğümde ellerime iyi gelebilecegini düşünmüştüm . Kullanıktan sonra düşüncelerimde yanılmadıgımı da farkettim.
Ellerimin üzerinde ki kuruluk ve kabuklanmayı yumuşattı , ellerime yoğun nem vererek yoğun kış koşullarında daha fazla kurumasının da önüne geçti. Kullandıgım bir çok nemlendirici ellerimi nemlendirmesine rağmen egzamamı uzun sure nemlendirip yumuşatmıyordu fakat Moshos Garden bunu harika bir şekilde başardı.
Yüzüm için çok ağır gelebileceği düşüncesi ile denemedim ama vucudumun çok kuru bölgelerine uyguladıgımda yıldızı kaptı.

Moshos Garden Shea ve Vanilya içeren el-yüz kreminin kokusu oldukça hoş , rahatlatıcı . Yapısı yoğun ve yağlı olduğu için emilmesi uzun sürebiliyor .Ben bu yüzden gece uygulamayı ve öyle uyumayı tercih ediyorum. Çok az bir miktarı bile nemlendime işlevini başarıyla yerine getiriyor , fazla alırsanız ise emilimi zorlasıyor . Bu durumda bileklerinize ve kollarınıza doğru kremi yayma şansınız elbette ki var.

Çok kuru ellerden şikayetçiyseniz , ellernizi nemlendirecek aynı zamanda içeriği de temiz bir ürün arıyorsanız Moshos Garden Shea ve Vanilya el - yüz kremine mutlaka bakmanınızı öneririm.
Moshos Garden Shea & Vanilya el ve yüz kremini buraya tıklayarak inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. 50cc krem 20lira , 100 cc krem 36 lira .

2 yorum:

  1. Bu kremi çok merak ediyordum çok güzel bir inceleme olmuş en kısa sürede deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim. Kuru ellere sahipseniz beğeneceğinizi düşünüyorum :)

      Sil