26 Nisan 2015 Pazar

Noviderm Boreade 12 !!

Merhaba.

Bugün sizlerle paylaşacağım ürünü 3 sene önce kullanmıştım. Peki neden 3 sene önce kullandığım ürünün yazısını paylaşıyorum ? Hem de ürünün resmi yokken . Cevabı için mutlaka devamını okumanızı tavsiye ederim.

Ergenlik dönemim de dahil olmak üzere hiç bir zaman aşırı yağlı sivilceli bir cilte sahip olmadım. Normalden karmaya dönük bir cildim var fakat burnmun üzerindeki siyah noktalardan , cildimdeki renk tonu eşitsizliğinden ve kırmızılıktan bir de gözeneklerimden şikayetçiydim. Hala da aynı şikayetlere sahibim.
3 yıl önce bu şikayetlerle eczaneye gittiğim ve bu sorunlarımı çözecek bir nemlendirici istedim. Eczanede Noviderm Boreade 12 , Noviderm Boreade SL pürüssüzleştirici bakım kremi ve yine aynı serinin Facial Scrub'ını önerildi. Hatta Facial Scrub hakkında " Dermalogica'nın peelingiden daha iyi " diye belirtildi.  O zamanlar cilt hakkında şimdi ki bilgime sahip olmadığım için ve ürünleri de eczaneden almanın güvenirliği ile aldım.

Büyük beklentiler içerisinde kullanmaya başladım. Nemlendiricinin cildimde sivilceler oluşturduğunu farkettim daha ilk günden. Hemen eczaenin yolunu tuttum. Firmanın uzmanı arandı ve her ürünü de 2 günde1 kullan denildi ve tekrar evin yolunu tuttum. Duş esnasında her zaman olduğu gib peeling yaptım.Daha sonra gece yatmadan önce cildime Boreade 12 uyguladım. Uyguladığım anda cildimde tarif edemeyeceğim bir yanma hissettim. Bir alev topunu cildime yaklaştırmış gibi cayır cayır bir yanma... Anında yüzümü yıkadım buz gibi suyla hemde . Aynaya baktığımda ise kıpkırmızı olmuş yüzümle karşılaştım. Üstelik sadece kırmızılık değil yanaklarım , çenem , şakaklarım kıpkırmızı minik minik kabarık noktalarla kaplıydı. Cildime dokunmak bile canımı inanılmaz derecede yakıyordu. Ağlaya ağlaya babamın yanına gittim. Hemen cildime soğuk kompres uyguladık belki sabaha geçer ümidiyle. Sabah uyandığımda ise hiçbir değişiklik yoktu. Yüzüm hala kıpkırmızıydı ve minik kabarcıklarla doluydu. Tabi hemen bir dermatoloğun yolunu tuttum. Daha doktorun odasından girerken doktorum " yüzüne ne oldu senin" sözleriyle acımı tazeledi. Tabi hemen muayne aşamasına geçtik.

Doktor verilen ürünlerin cildime ağır geldiğini ve cildimi aşırı derecede hassaslaştırdığını söyledi. 15 gün boyunca cildime kortizonlu kremler kullanmak zorunda kaldım. Ayrıca alerji ilaçları kullandım.

Doktordan reçeteyi aldığım gibi eczanenin yolunu tutup aldığım tüm ürünleri iade ettim. İlaçların parasını almış olmama rağmen , doktora ödediğm ücret tabi ki benden çıktı.

Firmaya durumu anlatan bir mail attığımda ise " cildiniz hassasmış " yanıtı aldım. Peki eczanede benim cildimin hassas olduğunu anlayacak uzman yok mu? Böyle eczanelere mi satış yapılıyor ? Ayrıca eczane firmanın uzmanını aradığında kullanmama devam etmemi söylemişlerdi. O tamamen ayrı bir konu.

Sonuç ; hafif derecede hassas olan cildimin şu an inanılmaz derecede hassas hatta cilt uzmanları sürekli " cildiniz çok incelmiş akne tedavisi mi gördünüz? " sözlerini duyuyorum. Cildimin bu kadar hassas olmasında eczanenin olduğu kadar firmanın da suçu var. Ürünlerin üzerinde hassas ciltler için uygundur ibaresi yok. Oysa Neostrata ve DDF gibi markaların yüksek derecede AHA içeren ürünlerinin üzerinde hassas ciltlere uygun değildir , toleransı yüksek ciltlere uygundur ibaresi bulunmakta.

Eğer buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim. Cildimin o anki resimlerini bulursam  mutlaka sizlerle paylaşacağım.İşte bunca sene sonra bu yazıyı yazmamın sebebi ürünü almadan önce bir kaç kere düşünmenizi tavsiye etmekti. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

2 yorum:

  1. Bilgisiz eleman çalıştırmaktanda oluyor genelde böyle şeyler. Bazı ürünleri sattıkça onların sayesinde eczane prim vs. şeyler alıyor bunu bildiğimden bir ürünü ne kadar çok överlerse almamaya çalışıyorum ki önce araştırabilmek için. Keşke böyle üzücü bişeyi yaşamasaymışsın Gözde'cim :(

    YanıtlaSil
  2. Uyardığın iyi oldu canım, dikkatli olmak lazım gerçekten de... :/

    YanıtlaSil