22 Mayıs 2015 Cuma

Lemongrass House Alışverişim

Lemongrass House ülkemize yeni girmekte olan ve tertemiz içeriğe sahip olan bir marka. Ben de daha önceden markanın Beyaz Orkideli Nemlendiricisini ve  İncir Çaylı Vücut nemlendiricilerini kullanıp detaylarını sizlerle paylaşmıştım ve markanın daha bir çok ürününü denemek istediğimi belirtmiştim.

Lemongrass House online olarak daha hizmete girmedi ama ben markanın Türkiye sorumlusu Cem Bey ile görüşüp satın almak istediğim ürünler olduğunu söylediğimde kendisi beni kırmadı ve istediğim 2 ürünü bana gönderdi. 

Yazın en çok kullandığım ürünler yüz spreyleri oluyor. Hem cildimi ferahlatıyorlar hem de cildimi nemlendiriyor ve rahatlatıyorlar. Bu yüzden ilk tercihimi çok merak ettiğim yüz spreyinden yana yaptım. Fiyatı 22 liraydı. 

Maske kullanmayı çok seviyorum. Lemongrass House'un Thai Pomelo Toning Face Mask'i Instagram sayfalarında ki bilgilendirmeden sonra çok merak etmiştim ve ikinci olarak da bu ürünü tercih ettim. Bu maskenin fiyatı da 35 liraydı.

Ben 2 ürüne 57 lira ödedim ve ürünler ertesi gün geldi. Üstelik Lemongrass House alışverişlerinde kargonun da ücretsiz olduğunu belirtmem gerek. 

Aslında aklımda saç bakım yağı vardı ama şu an ellerinde olmadığı için alamadım. İstanbul'da ki açılışa büyük ihtimalle geleceğim ve merak ettiğim ürünleri kurcalayıp sanırım hepsini  alacağım.

Lemongrass House online satışa Bağadat Caddesinde'ki magazalarının açılmasından itibaren başlyacakmış. Mağaza da Haziran ayında açılacakmış. Tabi önceden satın alıp denemek isterseniz buradan Cem Bey'e ulaşabilir ve güvenle sipariş verebilirsiniz.

Lemongrass House markası hakkında detaylı yazımı okumak isterseniz buraya tıklayınız. , 
İncir Çayı Vücut nemlendiricisini okumak isterseniz buraya tıklayınız. 
Son olarak Beyaz Orkide Yüz kremi incelememi okumak isterseniz ( ki bence mutlaka okumalısınız ) buraya tıklayınız.

2 yorum:

  1. bir denemek lazım,ilk defa duydum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Neşeli Zebra;
      ürünleri tertemiz ve şu ana kadar kullandığım ürünleri de oldukça başarılı. Denemeni tavsiye ederim:)

      Sil