16 Mayıs 2015 Cumartesi

Raen Bitkisel Gül Losyonu

Raen temiz içeriği , uygun fiyatları ile uzun süredir merak ettiğim ve denemek istediğim markalardan biriydi. #Hosgeldinbahar etkinliğimizde bize destek oldular ve yeni çıkan Bitkisel Gül Losyonunu bizlere gönderdiler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum destekleri için.
Raen ismini Eski Latince'de "oran ve miktarını belirlemek "sözcüklerinden alıyor.Bitki ve meyvelerin özelliklerinden faydalanarak güvenle kullanabileceğimiz cilt , vücut ve saç bakım ürünleri tasarlıyor. Ürünleri el yapımı olmasının yanı sıra hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve peta sertifkasına da sahip. 
Raen Bitkisel Gül Losyonu Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği, besleyici ve yağ-nem dengeleyici vücut losyonu. Formülündeki benzersiz ferahlatıcı esansiyel gül yağı sayesinde siyah nokta ve akneyi engeller. Cildin yağ ve nem dengesini sağlar ve korur. Cildinizi sıkılaştırır ve tazeler. Banyo sonrası vücudun kuruyan bölgeleri ve günlük kullanım için idealdir. Sağlıklı ve ışıldayan bir cilde sahip olmak isteyenler için...
- Tercih ettiğimiz esansiyel gül yağı benzersizdir, ağır ve bunaltıcı değildir. 
Deneyince hak vereceksiniz...


Tüm çiçek kokularını çok seviyorum  fakat gül kokusuna karşı ayrı bir zaafım var. Gülün zerafetinin kokusuna yansıdığını düşünüyorum hatta öyle ki parfüm seçerken dahi notaları arasında gül olmasına ayrı bir özen gösteriyorum. 
Benim gül kokunu bu kadar sevmeme karşın bir çok kişinin de gül kokusundan daha doğrusu gül suyu kokusundan hoşlanmadığını biliyorum fakat inanın Raen Bitkisel Gül Losyonu hoşlanılmayan o ağır gül suyu kokusunu içerisinde barındırmıyor. Aksine oldukça hafif fresh bir gül kokusuna sahip ki yaz gelmesine rağmen ben hala severek kullanabiliyorum. Tüm bunların sonucunda Raen'in "deneyince hak vereceksiniz" sözüne kesinlikle katılıyorum.

Raen Bitkisel Gül Losyonu adı üstünde losyonumsu hafif bir kıvama sahip. Nemlendirmesi çok çok yoğun değil. Bu kesinlikle kötü demek değil ama benim kupkuru vücudumda ertesi gün yenileme ihtiyacı doğuruyor. Sorun kesinlikle bende yani. 
Sürerken beyaz beyaza durup sizi korkutsa da 3-4 dakika içinde tamamen emiliyor ve o beyazlık kayboluyor. Ciltte yapış yapış his bırakmıyor 
Kalıclığı bende 2-3 saati buluyor ve kaldığı süre boyunca kesinlikle boğmuyor. 

Raen ürünlerini incelemek için buraya tıklayınız.
Bitkisel Gül Losyonunu incelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayınız...

Elimde çok fazla vücut ürünü var ama bittiğinde temiz içerikli olduğu için Raen ürünlerinden almayı düşünüyorum. Bir de şampuanlarına göz diktiğimi açıkça itiraf etmem gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder