31 Ağustos 2015 Pazartesi

İpelina Oje Temizleme Pedi



Ağustos'un son günü geldi çattı , yaz severler duruma üzülse de sonbaharı özleyenler eminim ki çok mutludur.

Tatil dönemi hala devam ederken , tatilde kurtarıcınız olacak bir ürün ile karşınızdayım bugün.
İpelina markasına ait oje temizleme pedlerinı ilk gördüğümde çok merak etmiştim. Daha önceden buna benzer bir ürün kullanmış beğenmeme rağmen çok da yeterli bulmamıştım.
"%100 saf pamuğa emdirilmiş özel asetonsuz solüsyon ile koyu renk ojeler bile kolaylıkla temizlenebilir. Tırnak yüzeyine zarar vermez, gliserinli içeriği sayesinde tırnak etlerini yumuşatır ve besler."

İpelina oje temizleme pedlerinin bir kutusunda 5 paket bulunuyor. Her paketin içerisinen birbirine yapışık halde duran oje temizleme pedi bulunuyor. İki ped birbirinden kolayca ayrılabiliyor.
İpeline oje temizleme pedinin aseton içermemesi çok hoş. İlk etapta bu özelliği beni korkutsa da kullandıktan sonra tüm korkularım geçti. 
Açık renk ojelerde resimde gördüğünüz tek mendilin yarısını kullanarak tüm ojelerimi rahatlıkla temizlerken koyu renk ojelerde ikisini birlikte kullandığımda gayet güzel temizliyor.


Kokusu biraz garip gelse de tüm asetonsuz temizleyicilerin kokusunun değişik olduğu bir gerçek. 
İpelina oje temizleme pedleri tırnakları kurutmuyor ve içerdiği gliserin ile gerçekten besliyor fakat temizleme işlemi bittikten sonra ellerinizi yıkamanız gerekiyor. 

***ürün firma tarafından etkinliğimizde gönderilmiştir. Görüşlerim objektiftir.

4 yorum:

  1. bir ben kullanmadım bu ipelinayı =)

    YanıtlaSil
  2. bu çok övüldü ben de denemek istiyorum ama bulamadım bir türlü gittiğim watsonsların hiçbirinde yoktu :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım Gratisler'de de vardı yanılmıyorsam oraya da bakmanı öneririm:)

      Sil