13 Ekim 2015 Salı

Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-on



Merhaba ,

L'Arc-en-ciel...  bu ürünü çok beğenince ve memnun kaldığını belirtince almaya karar verdim. Uzun süredir kullanıyorum ve artık sizlerle de görüşlerimi paylaşmanın zamanı geldi.


Gosh  Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-on far bazı değil ,  bir göz altı bazı. Kapatıcının çizgilere birikmesini engelliyor ,kalıcılığını arttırıyor ve göz altlarını aydınlatıyor. 
Demir bilyeler ile uygulandığında göz altlarını serinletiyor.
Ben parmaklarımla göz kremi sürer gibi yedirmeyi tercih ediyorum.

Uygulanır uygulanmaz göz çevresine hafif bir aydınlık veriyor ve nemlendiriyor.
Bu ürünü uyguladığım zamanlarda göz çevreme güneş kremi dışında ekstra bir nemlendirici kullanma gereksinimi de duymuyorum.

Göz altlarını güzel bir şekilde nemlendirdiği için kapatıcının çizgilere dolmasını ve kalıp gibi durmasını engelliyor. 
Kapatıcının kalıclığını bir miktar da olsa arttırıyor. 
Ben çok memnunum , sabahları makyajı öncesinde pratiklik sağladığı için ayrı bir seviyorum. Göz altlarım çok sorunlu olmadığı veya makyaj yapmak istemediğim zamanlarda sadece bu ürünü  sürüp çıktığım da oluyor.

15 ml tüpte satılan bazın fiyatı yanılmıyorsam 30 lira civarındaydı. İndirimlerde çok daha uyguna almak elbette mümkün.

3 yorum:

  1. Gosh ürünlerinden merak ettiklerim çok, şehrime gelince mutlaka bu baza da şans vermek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sadece bu ürüne sahibim ama birçok ürününü merak ediyorum. Kalem farları çok başarılıymış . Onlara da şans vermeni öneririm canım:)

      Sil
  2. denediğimden beri vazgeçmek istemediğim bir ürün oldu birincisi bitti ikinciyi aldım :-))

    YanıtlaSil